Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger råd fra dere som er klokere enn meg. 
Jeg har ustabil syklus men El testene mine er alltid negativ - positiv - negativ. På cd18 hadde jeg positiv test men siden har jeg hatt svak strek på alle testene. Nå er jeg på cd31. Jeg skulle jo egentlig har fått menssn til nå. Sist dette skjedde slapp ikke egget og jeg måtte gå på Provera for å starte ny syklus? Kan dette tyde på at samme har muligens skjedde denne gangen også? Jeg har også hatt soppinfeksjon siden forrige uke. Kan det være derfor at mensen er forsinket? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Amra2023 skrev (56 minutter siden):

Hei! Trenger råd fra dere som er klokere enn meg. 
Jeg har ustabil syklus men El testene mine er alltid negativ - positiv - negativ. På cd18 hadde jeg positiv test men siden har jeg hatt svak strek på alle testene. Nå er jeg på cd31. Jeg skulle jo egentlig har fått menssn til nå. Sist dette skjedde slapp ikke egget og jeg måtte gå på Provera for å starte ny syklus? Kan dette tyde på at samme har muligens skjedde denne gangen også? Jeg har også hatt soppinfeksjon siden forrige uke. Kan det være derfor at mensen er forsinket? 

En test vil bare vise at du kan få  eggløsning. . ikke ar det vil skje.

Mensen er forsinket for eggløsning er forsinket.

Har du pcos? 

Om du har eventuelt pcos eller hormon problem vil ikke alltid provera gi deg syklus. Den vil bare gi deg en falsk mens. Ofte tar man dette og letzerol for p hjelp å eggløsning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...