AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Hei, Jeg hadde et intervju for en konsulentstilling i offentlig forvaltning den 10. februar. For tre uker siden fikk jeg en e-post via Webcruiter om at ansettelsesrådet ikke rakk å behandle saken den 20. februar, og at neste møte er den 20. mars. For øyeblikket er jeg i arbeidspraksis i en bedrift som har tilbudt meg en 50 % vikariatstilling i seks måneder. Likevel ønsker jeg helst jobben jeg var på intervju for, siden det er en 100 % fast stilling. Kan jeg sende en e-post og spørre om jeg er innstilt til stillingen, eller bør jeg bare vente? Anonymkode: fb110...047
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars Klart du kan spørre, det verste de kan si er nei. Ofte er slike råd en formalitet, men det hender at de endrer. Så vær forsiktig med å basere valget om å ta vikariatet kun på innstillingen. Det er ikke mange dager til 20.mars, hvor raskt må du svare på vikariatet? Sannsynligvis har du kort oppsigelsesfrist på vikariatet, så det vil mest sannsynlig ikke være noe problem å takke ja til det og så si opp dersom du får denne jobben. Siden dette er en fast stilling vil de nok ha stor forståelse for det. Anonymkode: d83c4...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå