AnonymBruker Skrevet 14. mars #81 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 8.22): Samojed. Gikk for finsk lapphund da, så ikke totalt ulik i utseende og gemytt, bare mindre (og mindre krevende). (Vår er lys, ikke svart). Anonymkode: 1bcf3...378 Ekspander Samme, bare min lappis er svart med lyse tegn Anonymkode: 8b4d6...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #82 Del Skrevet 14. mars Weimaraner,mynde, vizla. Og bullterrier! Anonymkode: 16e5c...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. mars #83 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 19.09): Weimaraner,mynde, vizla. Og bullterrier! Anonymkode: 16e5c...5a3 Ekspander Har du sett den langhårede Weimaraneren? Herregud, for en vakker farge og vakker hund! Det er en av de flotteste hunderasene jeg vet om, og den langhårede varianten er vakrere enn den korthårede. Mener å huske de finnes i et tredje hårlag også; strihåret? Uansett, den langhårede er fantastisk. Så faktisk en sånn på tv nå her tidligere i kveld, et britisk par i Frankrike som eide den. Jakthunder passer ikke for meg og min livsstil, så jeg ville aldri eid en selv. Men beundre de, det kan jeg! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #84 Del Skrevet 15. mars Belgisk malinois! Anonymkode: bcc21...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #85 Del Skrevet 15. mars Million skrev (På 14.3.2025 den 19.13): Har du sett den langhårede Weimaraneren? Herregud, for en vakker farge og vakker hund! Det er en av de flotteste hunderasene jeg vet om, og den langhårede varianten er vakrere enn den korthårede. Mener å huske de finnes i et tredje hårlag også; strihåret? Uansett, den langhårede er fantastisk. Så faktisk en sånn på tv nå her tidligere i kveld, et britisk par i Frankrike som eide den. Jakthunder passer ikke for meg og min livsstil, så jeg ville aldri eid en selv. Men beundre de, det kan jeg! 😍 Ekspander Var ikke klar over at weimeraneren kom i en langhåret variant, men enig med deg, utrolig vakker 🤩 Anonymkode: 8aeff...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #86 Del Skrevet 15. mars Schæfer Anonymkode: 2b067...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #87 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 23.40): Staffordshire Bullterrier, noe eget med utseendet som du blir mer og mer glad i. Anonymkode: 97e10...eed Ekspander Ja, de er skjønne... 🤮 Anonymkode: 233d3...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #88 Del Skrevet 16. mars Synes Leonberger er en nydelig rase ❤️ Verdens største bamse i en hund 😂 Anonymkode: b5be8...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #89 Del Skrevet 16. mars Labrador 🖤 Anonymkode: b5be8...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #90 Del Skrevet 16. mars Flatcoated retriever ❤️ Anonymkode: d7356...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #91 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 12.43): Jeg har ikke skrevet at den er forbudt, jeg har skrevet at den ikke er godkjent, det er to forskjellige ting. Det er ikke en godkjent rase av fci. Anonymkode: ebae2...e94 Ekspander Ikke kjeft på meg, vi er enige. Jeg presiserte for den som mente at rasen var godkjent. Mange blander disse begrepene. Anonymkode: 723ab...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå