AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Inspirert av tråden om små hunderaser. Hvis du bare skulle gått etter utseende? Anonymkode: 53556...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Afghansk mynde. Anonymkode: 64e85...cca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Samojed. Gikk for finsk lapphund da, så ikke totalt ulik i utseende og gemytt, bare mindre (og mindre krevende). (Vår er lys, ikke svart). Anonymkode: 1bcf3...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Rottweiler eller en schæfer fra gode linjer, uten ødelagte hofter. Anonymkode: c1131...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Collie eller Shetland sheepdog 😍 Anonymkode: df404...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Tamaskan Dog. På delt andreplass: Siberian Husky Schaferhund Groenendael Hollandsk gjeterhund, langhåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Riesenschnauzer, korthåret hollender, rød/brun bc, sable bruksschæfer og malle, rød dobermann. Alle er nydelige etter min mening, men ingen ting slår beauceron. Nydelig utseende og generelt en helt perfekt rase ellers. Savner godgutten jeg hadde! Anonymkode: 3457f...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Tamaskan er ikke en godkjent rase i Norge. De er blanding av hummer og kanari og de jeg har møtt har i tillegg et temmelig dårlig gemytt. Anonymkode: 24d5a...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Maltipoo 😍 og labrador retriever. Anonymkode: 21a53...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Rhodedsian ridgeback Anonymkode: c9901...16a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Finsk lapphund 🥰 Søte bamser Anonymkode: 870a4...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Irsk og gordon setter - de er så utrolig vakre, og misunner alle som eier en setter! Haha Anonymkode: 70f09...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Beauceron. Anonymkode: f62b4...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Newfoundlandshund Anonymkode: e9dc2...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden I går så jeg en som jeg tror må ha vært blanding av golden retriever og irsk setter, eventuelt en veldig rød, slank, spretten jaktgolden, og den var veeeldig fin! Men er svak for samojed, afgansk mynde, bearded collie, langhåret collie, langhåret schæfer, terv, whippet, ridgeback, bull terrier, og mange flere. Om jeg noengang vinner stort i lotto så blir jeg den som kjøper en liten skog og fyller den med hunder. Anonymkode: 8aeff...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Golden retriever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Afghansk mynde, greyhound og whippet (som vi også har). Tror likevel at vi neste gang går for en liten hunderase. Mange fine der og! Anonymkode: 9ca7b...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden 🤩 Whippet 🤩 Anonymkode: 24d14...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Fortsatt puddel 🐩 Syns også australian shepherd, jakt cocker og toller er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tamaskan er ikke en godkjent rase i Norge. De er blanding av hummer og kanari og de jeg har møtt har i tillegg et temmelig dårlig gemytt. Anonymkode: 24d5a...5c3 Denne tråden er basert på hvilken hunderase folk synes er finest å se på. Har ingenting med hvordan rasens gemytt er. Anonymkode: 3457f...84c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå