AnonymBruker Skrevet 13. mars #1 Skrevet 13. mars Huden min føles så rar, tørr og skorpete. Skorpen glinser på en måte. Ansiktet mitt flasser det av. Hva er det og hvilke produkter hjelper? Anonymkode: 9f009...06c
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Bruker du ikke fuktighetskrem i det hele tatt? Anonymkode: c53bf...a96
AnonymBruker Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker du ikke fuktighetskrem i det hele tatt? Anonymkode: c53bf...a96 Jo. Har prøvd det meste i tro om at jeg har tørr/dehydrert hud. Ingen er gode. Anonymkode: 9f009...06c
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars P-piller eller overgangsalder? Anonymkode: 9f694...bda
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Du bør få sjekket det opp hos legen din. Jeg fikk diagnosen psoriasis for utslett jeg har hatt over et år. Anonymkode: aeb8a...6af 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo. Har prøvd det meste i tro om at jeg har tørr/dehydrert hud. Ingen er gode. Anonymkode: 9f009...06c Men hvorfor går du ikke til legen? Anonymkode: c53bf...a96 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Huden min føles så rar, tørr og skorpete. Skorpen glinser på en måte. Ansiktet mitt flasser det av. Hva er det og hvilke produkter hjelper? Anonymkode: 9f009...06c Alltid vært slik? Eller kommet nå? kan være enten psoriasis eller ichtyose, men det er jo gjerne medfødt da men man trenhee ofte spesielle kremer for det feks ichtyose så er d lurt p skrubbe huden og bruke krem med karbamid Anonymkode: ecc09...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå