AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden En kollega og jeg skal være referanser for en av våre ansatte, det er snakk om å fylle ut et spørreskjema. Vi fikk dette tilsendt på e-post i går, kollegaen min fikk svart i går og jeg vet at dette tok tid. Kollegaen min hadde en lengre arbeidsdag og mer rom for å bruke tid på slikt. Jeg hadde ikke tid i går, men ser ut til at jeg har tid i dag. Og så begynner Manpower å mase i dag fordi jeg ikke svarte i går. Hva med å drøye det minst 2-3 dager før man begynner å mase? Det er da virkelig ikke noen selvfølge å svare samme dag. Man må få svart når det handler om å være referanse, men om dette handlet om noe annet som jeg ikke er "forpliktet" til, så ville jeg jo bare droppet det helt når det purres neste dag. Vis litt respekt for at folk kan ha travle dager. Anonymkode: cea18...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man må få svart når det handler om å være referanse, men om dette handlet om noe annet som jeg ikke er "forpliktet" til, så ville jeg jo bare droppet det helt når det purres neste dag. Vis litt respekt for at folk kan ha travle dager. Gi den tilbakemeldingen til manpower da. Det blir mas, slapp off. Anonymkode: eac5e...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg jobber selv i en bransje der vi kan oppfattes som masete, så jeg gir nye ansatte tydelige instrukser på hvordan vi kan unngå å fremstå som mer masete enn nødvendig. TS Anonymkode: cea18...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå