AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har en drøm som har vært tilbakevendende de siste 2 årene. Er det noe som ligger i underbevisstheten min, som jeg har godt av å bli klar over? Drømmen går som følger: Jeg er sengeliggende og syk av kreft. Orker jeg ikke ha øynene åpne eller bruke energi på bevegelser. I søken etter indre fred med situasjonen driver jeg meditering og skaper meg et rikt indre liv, da det ytre ikke lengre er tilgjengelig. Da får jeg plutselig kontakt med kreften i kroppen og en sterk forståelse av hvordan jeg og kreften er koblet sammen med moderjord. Essensen i det jeg forstår videre er at kreften kommer av at jeg har brukt energien min galt over tid. At jeg tar mer energi fra omgivelsene enn jeg selv gir, og derfor i den store sammenhengen nå må avsluttes og kroppen min vende tilbake til det store kretsløpet. Når jeg blir klar over dette har jeg en intens søken etter om det er for sent, eller om det er noe jeg kan gjøre for å snu på situasjonen slik at kreften går tilbake. Videre i denne kampen, varierer drømmen litt. Noen ganger forsoner jeg meg med døden og dør (og våkner opp når jeg har akseptert døden). Andre ganger inngår jeg pakter med meg selv om hvordan jeg skal bruke min livseneegi til å gi tilbake til alt annet levende, dersom jeg blir frisk. Det er da en slags langvarig sengeliggende kamp, med lekser jeg må lære, der kreften minsker når jeg lærer og virkelig forstår, men øker dersom jeg ikke klarer å se forbi mitt eget ego eller ikke klarer å virkelig forstå hva jeg må ofre ol. -Denne drømmen er som nevnt tilbakevendende. Med tiden har den gjort sterkt inntrykk på meg og jeg kjenner både frykt og mental vekst når jeg våkner. Jeg er 34 år og et godt medmenneske. Jeg har heller ikke kreft. Er det noen som har noen tanker? Anonymkode: 59b87...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå