Gå til innhold

Man kan ikke stole på godt voksne menn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil bare oppfordre alle til å ikke la dere lure av godt voksne menn som selv påstår de er ærlige, til å stole på, de driver ikke med flere på en gang og de har ærlige intensjoner. HOLD DERE LANGT UNNA! Uansett hvor troverdige de kan virke. 
Jeg har vært i et forhold med mye emosjonell mishandling som ødela meg fullstendig. Etter å ha jobbet veldig med meg selv, gått til psykolog og tenkt at jeg var klar for noe nytt traff jeg en mann på 55. Altså en man tenker har såpass med livserfaring at han kanskje kan være en så grei fyr som det han påstår han er. Jeg fortalte litt om bakgrunnen min, og at jeg derfor var litt skeptisk til dating verdenen. Men han presiserte, han var interessert, han ville se hvor vi kunne ende, flere ganger sa han det.

Jeg snakket med venninner som sa jeg måtte tro på han. At jeg måtte tørre å slippe ned guarden. Og så gjorde jeg det. Kjente til og med på litt glede noen dager. Endelig en som var «seriøs», som ville finne ut av oss og bli bedre kjent. Jeg hadde ikke stolt på noen eller kjent på noe glede på lenge, men vi pratet mye og han var «seriøs», han lekte ikke med damer.

Så er han ute i noen timer og da er det gjort. Da har noe nytt og mer spennende dukket opp. Og det er klart han må teste ut det!!!! For nå hadde han jo meg. Da var ikke jeg interessant lenger! Takk skal du faen meg ja! Det kostet meg sjukt mye å komme dit jeg var!!! Og nå er jeg helt der nede igjen. Klarer ikke jobbe, bare gråter, føler meg som en idiot. En idiot fordi jeg slapp opp og turte å stole på en mann.

Hva faeb feiler det dere? Gamle gubber! Dere eier ikke samvittighet! Skjønner dere ikke at dere ødelegger folk for livet? Jeg kommer ALDRI til å stole på en godt voksen mann igjen. ALDRI! Mens dere danser videre i livet, med den nye, spennende dama, helt til det dukker opp ei ny….

Dere ødelegger folk. 
Jeg har voksne sønner på under 30 og fortalte hvordan disse gubbene er og de er overrasket. Sier at de ville aldri oppført seg sånn. Sier de noe så holder de det. De driver ikke med spill og tenker ikke at gresset er grønnere…..Så håper jeg det varer til de er eldre. At de har respekt og er til å stole på selv etter 50. 

Anonymkode: b9049...a0a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har enda ikke møtt en mann jeg kan stole på med hele meg. Vet ikke om jeg tør heller. Jeg er livredd. Forstår veldig godt at det kostet deg mye og bare gi han en sjans. Jeg synes du var modig som turte, selv om det ikke gikk så bra, så slapp du ihvertfall å lure på det. Jeg tror ikke alle menn er sånn. Lytt til deg selv og ikke alle andre. Det tror jeg du har mest igjen for. Jeg har blitt forsøkt presset av venninner til å ha sex med menn. Det er ikke gode venninner, og jeg har ikke kontakt med dem idag. De bare bruker menn og det vil ikke jeg assosieres med. Så kvinner er ikke så mye bedre dem heller. Det gjelder å sile ut de menneskene du ønsker å ha rundt deg, og som du kan oppleve gjør deg godt og lyst til å bli et bedre menneske. De er det viktig å ta vare på. 

Anonymkode: 606c2...594

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mann 55 og jeg kan garantere deg at dette aldri kunne vært meg. Dobbeldating på denne måten er totalt uakseptabelt. Kun feigt og ikke si i fra på et mye tidligere tidspunkt. Aldri lek med andre sine følelser, det er emosjonelt drap. Håper du finner en annen som kan rette opp ditt inntrykk av menn TS!

Anonymkode: c9062...438

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drittsekker finnes i alle aldre, man må luke de vekk

Anonymkode: 56ddc...7b6

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble selv overrasket over hvor umodne endel menn på 50+ kan være. Til og møtt menn på 70 som er sånn. Mye dårlig oppførsel fra godt voksne menn og. 

Anonymkode: 15453...c65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er i 40-årene, og har aldri opplevd annet en ærlige, snille og gode menn. 

Jeg har heller aldri opplevd noe vondt. Hatt en solid far som forbilde, så jeg så jo hvordan det skulle være. 

Og mens jeg datet (har nå vært gift i 20 år), dumpet jeg ved første, røde flagg. 

Anonymkode: 8efae...261

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Voksne folk med mye bagasje sliter med dating. Dette gjelder begge kjønn. Det er ikke slik at det finnes noen som kan fikse deg og dine utfordringer annet enn deg selv. Og ville vært veldig forsiktig med å dele de problemene du har fått i tidligere forhold eller dette med at du har gått til psykolog, Det er litt mye å dele i en dating fase. Folk har ofte nok med egne problemer i starten… spnne ting bør vente til du kjenner en person godt.

Anonymkode: aa99f...9b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Voksne folk med mye bagasje sliter med dating. Dette gjelder begge kjønn. Det er ikke slik at det finnes noen som kan fikse deg og dine utfordringer annet enn deg selv. Og ville vært veldig forsiktig med å dele de problemene du har fått i tidligere forhold eller dette med at du har gått til psykolog, Det er litt mye å dele i en dating fase. Folk har ofte nok med egne problemer i starten… spnne ting bør vente til du kjenner en person godt.

Eg tenker at det er viktig å ikke skjule ting. Være open å ærlig fra dag en det som er dumt er jo viste den andre parten bare vil leke med dine følelser. 

eg har selv problem med ereksjon. Dette var noe som eg informerte om ved første møte. Så er det opp til dei om å vurdere videre treff. Men ingen har lekt med meg, eller på noen måte vert ufine

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har voksne sønner på under 30 og fortalte hvordan disse gubbene er og de er overrasket. Sier at de

Min yngre eks satt og klaget over faren som var utro. Dette mens han var utro over en lav sko sjøl. 

Ikke tro at dine sønner er unntaket fra regelen, da alle er noens sønn og de færreste tror det om barna sine.

Nå har jeg en kar som er helt herlig. Vi gjør som vi vil når vi ikke er sammen og det nyter jeg bedre av enn ham..

Anonymkode: 572c2...351

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har mye erfaring med det samme. Stoler ikke på noen lenger. Det er så mye giftig der ute. Hold dere langt unna datingapper. Der er alle de verste. 

Anonymkode: cb0d3...d4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (6 minutter siden):

Eg tenker at det er viktig å ikke skjule ting. Være open å ærlig fra dag en det som er dumt er jo viste den andre parten bare vil leke med dine følelser. 

eg har selv problem med ereksjon. Dette var noe som eg informerte om ved første møte. Så er det opp til dei om å vurdere videre treff. Men ingen har lekt med meg, eller på noen måte vert ufine

Det er forskjell på litt informasjon (kort og greit) og det å legge ut om emosjonelle problemer og tidligere partnere- der kan folk bli skremt altså🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med all respekt å melde, så er det ikke mennene som ødelegger deg, det er deg selv. Misforstå meg rett, forstår godt at det er vondt. Men tror at det du trenger er å finne verdien i deg selv, du skal ikke trenge en mann for bekreftelse for egenverdi. Du virker ikke som du er mentalt klar for å date enda, for med dating innebærer det å bli såret som oftest. Det er en pris man må betale dessverre, men en kan ikke gå i kjelleren av den grunn. 

Anonymkode: 4c813...153

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg får inntrykk av at i 90% av alle forhold må man være åpen for å være i et åpent forhold. Det tok 10 år etter min skilsmisse før jeg gikk inn i et nytt, men som virket snill, trygg og pålitelig. Jeg hadde kjent han i mange år, hadde masse felles bekjente. Og følte at jeg visste hvem han var. Men nope. Samme greia-datet exen sin samtidig som meg. Jeg kommer aldri til å prøve igjen.

Anonymkode: 2cdcf...5a2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd at du har opplevd dette, det finnes desverre idioter av begge kjønn, heldigvis er de fleste mennesker greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt flere kjærester på et tidsrom på omtrent tyve år, og har avslørt samtlige i utroskap. Både yngre og eldre. Gått blindt inn i alle forhold med tro på at han her, han er god og til å stole på. Alt har blitt oppdaget i løpet av fra en uke til tre år.

Er nå singel og lykkelig og sånn skal det være resten av livet mitt. Aldri i verden om jeg åpner opp for noen mann igjen. Ingen av de er til å stole på. Jeg er 40 år, og kommer nok aldri til å bli lykkelig med en mann, har ingen tro på de mer. De er latterlige alle sammen. 

Anonymkode: 56144...7c3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er mange gode grunner til å velg singellivet som kvinne. Dette er en av de. 

Anonymkode: 30316...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er forskjell på litt informasjon (kort og greit) og det å legge ut om emosjonelle problemer og tidligere partnere- der kan folk bli skremt altså🤷‍♀️

Ts her, jeg la jo ikke ut om det til han, da. Han visste bare at jeg hadde vært i et vanskelig forhold. Han fortalte også om problemene i tidligere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Med all respekt å melde, så er det ikke mennene som ødelegger deg, det er deg selv. Misforstå meg rett, forstår godt at det er vondt. Men tror at det du trenger er å finne verdien i deg selv, du skal ikke trenge en mann for bekreftelse for egenverdi. Du virker ikke som du er mentalt klar for å date enda, for med dating innebærer det å bli såret som oftest. Det er en pris man må betale dessverre, men en kan ikke gå i kjelleren av den grunn. 

Anonymkode: 4c813...153

Så det du sier er at man rett og slett på tåle at menn oppfører seg som drittsekker. At man må tåle at de ikke er til å stole på… ok…. Er vel det jeg begynner å skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å være drittsekk har ingen alder. En ung drittsekk blir etterhvert en eldre en.

Anonymkode: cff46...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...