AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skal ut å reise med fly frem og tilbake på samme dag. Skal hente noe. Blir da borte i åtte timer og det er det samme som en arbeidsdag. Hadde dere da hatt hunden på kennel? I tilfelle flyet er forsinka osv.? Jeg har ingen andre til å lufte han. Men samtidig kan det også være forsinkelser når jeg tar buss og fly til og fra jobb også. Jeg bor rett ved flyplassen. Anonymkode: 4b316...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Skulle stå buss og tog til og fra jobb. Anonymkode: 4b316...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har du ikke noen som bare kan gå en tur med hunden da? Hvis min datter er så lenge bort så enten henter jeg han eller går en tur med han. Anonymkode: e067e...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det kommer kanskje litt an på hvilken flyplass du skal til og fra, men hva gjør du om flyet blir kansellert og du ikke kommer deg hjem? Om man tar tog eller buss, kan man kanskje i verste fall få seg en taxi hjem, liksom, men langt verre om man er en flyreise unna. Jeg har folk som er en time unna meg som kan hente hunden om noe skulle skje meg. Ikke ideelt, men bedre enn ingenting i tilfelle krise. Anonymkode: 6f44f...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Nå er dette en av grunnene til at jeg ikke har hund, men du må ha en backupløsning. Jeg ble forsinket 22 timer på strekningen BGO-SVG.(!) Selvsagt større sjanse for forsinkelse i nord enn i sør, men en kriseplan må du ha i bakhånd. Anonymkode: 5f0d3...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville sørget for å ha en eller annen back-upløsning. Jeg er i samme situasjon selv, skal på jobbtur til en annen by neste uke, og må fly. Blir ikke borte lenger enn en arbeidsdag, så hunden er hjemme. Men er veldig nervøs for om det skjer noe, det er fort gjort at man blir forsinket! Så har aliert meg med en nabo som kan stikke innom og lufte om det skulle skje noe. Har du ingen du kan spørre om det blir krise? Ingen familie eller naboer som kunne stikki innom? Evt lage en Finn- eller FB-annonse og hyre en hundelufter for en dag, så du vet at det ikke er krise om flyet blir forsinka? Anonymkode: 5ede0...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Hadde fått noen til å passe hunden mens jeg var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #8 Del Skrevet 59 minutter siden Hadde ordnet med noen som kan lufte den. Om du ikke har nettverk, så bruke pawshake, rover eller finne noen via facebook eller lignende. Anonymkode: fb358...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå