AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Da er det denne tiden på året igjen. Fant ingen som hadde skrevet at de hadde fått enda, så da spørr jeg. Har du fått skattemeldingen? Når fikk du eventuelt beskjed? Anonymkode: 32b92...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Årets første vårtegn på KG. ❤️ Anonymkode: 19056...aea 7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nei, har ikke det, men sånne ting får man vel gjerne etter kl 08.00 Anonymkode: a7145...c0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Nei, men jeg pleier aldri å få før etter noen dager. Ikke er det så spennende heller. Var mer opptatt av det da jeg var ung og blakk. Nå spiller det ingen rolle om jeg får tilbake et par tusen, eller om jeg får baksmell på et par tusen. Anonymkode: a4f9f...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden I følge nrk starter utsending i dag kl 09.00. Anonymkode: bf4c7...333 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I følge nrk starter utsending i dag kl 09.00. Anonymkode: bf4c7...333 Lurer på hvor mange pr pulje de sender ut til? Leste i en artikkel fra i fjor at totalt sendte de ut hele 5.1 millioner skattemeldinger. Det hadde jeg ikke trodd. Fler enn jeg trodde. Trodde det var flere barn og andre som ikke har lønnet, skattbar inntekt i Norge. Totalt innbyggertall er iflg statistisk sentralbyrå pr siste kvartal 2024: 5.594.340 stk. Så det betyr at det er bare knappe en halv million barn (?) tilsammen her som aldri har jobbet og skattet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Million skrev (1 minutt siden): Lurer på hvor mange pr pulje de sender ut til? Leste i en artikkel fra i fjor at totalt sendte de ut hele 5.1 millioner skattemeldinger. Det hadde jeg ikke trodd. Fler enn jeg trodde. Trodde det var flere barn og andre som ikke har lønnet, skattbar inntekt i Norge. Totalt innbyggertall er iflg statistisk sentralbyrå pr siste kvartal 2024: 5.594.340 stk. Så det betyr at det er bare knappe en halv million barn (?) tilsammen her som aldri har jobbet og skattet? Tror man får skattemelding selvom man har frikort, det er mange ungdommer som ikke bikker den grensa med en gang de begynner å jobbe Anonymkode: 17128...b5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror man får skattemelding selvom man har frikort, det er mange ungdommer som ikke bikker den grensa med en gang de begynner å jobbe Anonymkode: 17128...b5a Jeg husker jeg fikk skattemelding på frikort ja. Anonymkode: 423ef...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Million skrev (6 minutter siden): Lurer på hvor mange pr pulje de sender ut til? Leste i en artikkel fra i fjor at totalt sendte de ut hele 5.1 millioner skattemeldinger. Det hadde jeg ikke trodd. Fler enn jeg trodde. Trodde det var flere barn og andre som ikke har lønnet, skattbar inntekt i Norge. Totalt innbyggertall er iflg statistisk sentralbyrå pr siste kvartal 2024: 5.594.340 stk. Så det betyr at det er bare knappe en halv million barn (?) tilsammen her som aldri har jobbet og skattet? Får fra en er 16 år. Selv med frikort. Og selv uten inntekt vil de få Tidligere hvis de har inntekt Anonymkode: 13aad...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Million skrev (39 minutter siden): Lurer på hvor mange pr pulje de sender ut til? Leste i en artikkel fra i fjor at totalt sendte de ut hele 5.1 millioner skattemeldinger. Det hadde jeg ikke trodd. Fler enn jeg trodde. Trodde det var flere barn og andre som ikke har lønnet, skattbar inntekt i Norge. Totalt innbyggertall er iflg statistisk sentralbyrå pr siste kvartal 2024: 5.594.340 stk. Så det betyr at det er bare knappe en halv million barn (?) tilsammen her som aldri har jobbet og skattet? Trolig er mye av det arbeidsinnvandring, de skatter vel og får skattemelding de og selv om de ikke bor her. Anonymkode: 8b48d...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Million skrev (52 minutter siden): Lurer på hvor mange pr pulje de sender ut til? Leste i en artikkel fra i fjor at totalt sendte de ut hele 5.1 millioner skattemeldinger. Det hadde jeg ikke trodd. Fler enn jeg trodde. Trodde det var flere barn og andre som ikke har lønnet, skattbar inntekt i Norge. Totalt innbyggertall er iflg statistisk sentralbyrå pr siste kvartal 2024: 5.594.340 stk. Så det betyr at det er bare knappe en halv million barn (?) tilsammen her som aldri har jobbet og skattet? Det sendes ut skattemelding til selskap også. Anonymkode: 25ae3...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Årets første vårtegn på KG. ❤️ Anonymkode: 19056...aea Ja, snart kommer "kan mørkhudede gå i bunad", "dårlig mor lagde kransekake med bare 17 ringer" og "hvorfor skal barnløse ha sommerferie" Men før det, de vanlige spekulasjonene i om man får skattemeldingen ut fra alfabetet (nei), om ektefeller alltid får samtidig (nei), om det går ut fra landsel (nei) osv. Og så overbelastes altinn fordi alle vil sjekke før de har fått beskjed (som forsåvidt er forståelig når det sjelden stemmer at man får melding med en gang det er lagt ut). Anonymkode: b1eaa...af4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Har ikke fått noe, pleier ikke å være av de som får den først, har skjedd en gang liksom. Satser på den kommer i neste uke til meg. Den kommer når den kommer. Anonymkode: 15a8a...1ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Nei ikke enda, tar vel sin tid. Anonymkode: 4b5bc...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Jeg har helt fast fått den tidlig annen hvert år, og sent året etter. I fjor fikk jeg den tidlig, så da antar jeg den kommer sent i år. (Jeg er klar over at det ikke faktisk er slik det funker, men blir "spennende" å se om trenden holder seg). Anonymkode: c764f...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Million skrev (1 time siden): Lurer på hvor mange pr pulje de sender ut til? Leste i en artikkel fra i fjor at totalt sendte de ut hele 5.1 millioner skattemeldinger. Det hadde jeg ikke trodd. Fler enn jeg trodde. Trodde det var flere barn og andre som ikke har lønnet, skattbar inntekt i Norge. Totalt innbyggertall er iflg statistisk sentralbyrå pr siste kvartal 2024: 5.594.340 stk. Så det betyr at det er bare knappe en halv million barn (?) tilsammen her som aldri har jobbet og skattet? Du har jo skattemeldinger til alle enkeltmannsforetak også blant annet. Anonymkode: 00b56...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har jo skattemeldinger til alle enkeltmannsforetak også blant annet. Anonymkode: 00b56...680 Nei. Anonymkode: 25ae3...647 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Anonymkode: 25ae3...647 Jo "Når kommer skattemeldingen 2025? For privatpersoner og enkeltpersonforetak, blir skattemeldingen sendt ut fra midten av mars 2025. Den sendes ut fortløpende når den er klar, og du kan forvente å ha fått den mellom 14. mars og 31. mars 2025." Anonymkode: 00b56...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo "Når kommer skattemeldingen 2025? For privatpersoner og enkeltpersonforetak, blir skattemeldingen sendt ut fra midten av mars 2025. Den sendes ut fortløpende når den er klar, og du kan forvente å ha fått den mellom 14. mars og 31. mars 2025." Anonymkode: 00b56...680 Det vedkommende nok mente var at det ikke sendes ut til enkeltpersonforetak i tillegg til personen som har det. Har man et enkeltpersonforetak, får man likevel bare èn skattemelding,. Anonymkode: aba34...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå