Vågal Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Ble operert4 mars. Hemorider grad 4. fikk høre det var veldig smertefullt… jeg har ikke så gale smerter liksom i kveld når jeg skulle bytte kompress før leggetid så jeg meg bak i anus. Kom et klump ut. Wtf?? Er det er ny hemoride? Jeg kjenner det klør og stikker… har jeg fått en ny hemorider eller er dette normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Kan være marisk Anonymkode: cb6f5...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vågal Skrevet 13 minutter siden Forfatter #3 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan være marisk Anonymkode: cb6f5...226 Har lese i operasjonsbeskrivelsen at han så 2 marisker. Hva er marisker? Har fjernet 2 andre hemorider med strikk. Har marisker noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #4 Del Skrevet 8 minutter siden Marisker er den utvidede huden som er igjen etter en hemoroide har trukket seg sammen. En marisk går ikke bort av seg selv, de må fjernes kirurgisk. Det ville vært rart om mariskene ikke ble fjernet samtidig om hemoroidene ble kirurgisk fjernet. Om de er fjernet med strikk så vil mariskene være igjen. Anonymkode: 3438c...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå