AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Hvordan skal jeg komme meg ut av dette.. jeg har gått i et par år nå, og er helt obsessed med dette mennesket. Han behandler meg ofte ufint og urettferdig, men likevel er jeg helt desperat. Erfaringer? - Fortvilet dame, 29 år 😢 Anonymkode: de7e1...987
AnonymBruker Skrevet 13. mars #2 Skrevet 13. mars Dette høres ut som et hekt. Du må avhekte. Kurtt all kontakt og blokker overalt. Anonymkode: 65c99...2d4 5 1
Hejpådej Skrevet 13. mars #3 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette høres ut som et hekt. Du må avhekte. Kurtt all kontakt og blokker overalt. Anonymkode: 65c99...2d4 Det er så utrolig vanskelig, jeg blir dratt inn i det gang på gang. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Hejpådej skrev (9 timer siden): Det er så utrolig vanskelig, jeg blir dratt inn i det gang på gang. Vet, det er vanskelig ❤️, men det er eneste løsningen. Les boken "Hektet på et håp av kjærlighet" av sissel Gran. Anonymkode: 65c99...2d4 1
Ulvings Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Hejpådej skrev (9 timer siden): Det er så utrolig vanskelig, jeg blir dratt inn i det gang på gang. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet, det er vanskelig ❤️, men det er eneste løsningen. Les boken "Hektet på et håp av kjærlighet" av sissel Gran. Anonymkode: 65c99...2d4 Skrev som anonym på ren autopilot, sorry.
AnonymBruker Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Du må blokkere han og ta ansvar for dine egne handlinger, det er du som velger å bli dratt inn i det igjen og igjen. Anonymkode: a648e...eed
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars Du skal forlate ham. Ignorere ham, aldri svare på no. Han er en mester i å manipulere, og vet akkurat hvor han har deg. Dette vil aldri endre seg. Kom deg unna. Anonymkode: 5955a...06f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skal forlate ham. Ignorere ham, aldri svare på no. Han er en mester i å manipulere, og vet akkurat hvor han har deg. Dette vil aldri endre seg. Kom deg unna. Anonymkode: 5955a...06f Det er så forferdelig vanskelig. Jeg er vanligvis en sterk dame som hele livet har klart å handle «fornuftig» og tenkt rasjonelt. Men denne situasjonen har spist meg opp og jeg blir dratt inn i et dragsug gang på gang. Jeg tenker at livet er best å avslutte innimellom. Det virker HELT 😩 Anonymkode: de7e1...987 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars Dette handler mest om hvordan du behandler deg selv, din selvfølelse og ditt syn på egenverdi. Søk profesjonell hjelp. Anonymkode: 388c0...104 1
Ulvings Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er så forferdelig vanskelig. Jeg er vanligvis en sterk dame som hele livet har klart å handle «fornuftig» og tenkt rasjonelt. Men denne situasjonen har spist meg opp og jeg blir dratt inn i et dragsug gang på gang. Jeg tenker at livet er best å avslutte innimellom. Det virker HELT 😩 Anonymkode: de7e1...987 Kjenner følelsen. Det eneste som hjelper er "cold turkey". Skru av all kontakt, blokker overalt. Si ifra at du ikke ønsker kontakt og be ham respektere det. Søk opp "strilastrekar" på Insta, hun pøser ut saker og ting om dette og det kanskje hjelper å lese om andre som har det slik. For det er MANGE ANDRE som har det slik .... hekt. Husk på at ingen som har respekt for deg og "dere" vil holde på slik. Der er IKKE deg det er noe galt med ❤️
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er så forferdelig vanskelig. Jeg er vanligvis en sterk dame som hele livet har klart å handle «fornuftig» og tenkt rasjonelt. Men denne situasjonen har spist meg opp og jeg blir dratt inn i et dragsug gang på gang. Jeg tenker at livet er best å avslutte innimellom. Det virker HELT 😩 Anonymkode: de7e1...987 Det kalles Stockholm syndrom- veldig vanlig når du er med en kald/varm person, som straffer og belønner, snill, så slem, så snill.. Anonymkode: 0a815...799
draug 75 Skrevet 14. mars #12 Skrevet 14. mars Jeg vedder på at du vil han skal behandle deg bra og bli snill med deg. At du skal "få han til" å bli annerledes med å være på en spesiell måte. Så det er på en måte ikke han du er opptatt av, du er opptatt av prosjektet. Men du kan ikke få han til å oppføre seg annerledes. Det må du innse. Det er ikke det samme som resignasjon - enkelte ting går bare ikke an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå