AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Vi skulle dele alt med hverandre vist det var noe som plagde oss, så sier han at han syntes det plager han at jeg tar tlf hans i tide og utide uten å spør og graver meg til feks ā hente et bilde av oss etc. Jeg har koden til tlf og det har han gitt selv, og sier jeg bare må fortsett gjerne ha den, Han har mitt også men at han ikke kommer til å noen gang bare buse inn på min tlf og bla i feks bilder osv han sammenligner det med at han kan aldri finne på å grave i min veske feks , men samtidig sier han at vist det er sånn at dette plager meg så må jeg bare ta den i bruk osv. Vet ikke om jeg overanalyserer dette, ?? Anonymkode: 021a0...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg syntes det er rart han plutselig nå bare skal begynne med å skjule tlf sin. ts Anonymkode: 021a0...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg og min eks hadde også helt åpne kort. Jeg hadde likevel reagert på om han plutselig begynte å bla rundt på min telefon uten å spørre eller si hva han skulle. Jeg hadde heller aldri gjort det på hans telefon. Jeg hadde faktisk reagert mindre på at han rotet i veska mi enn på mobilen. Ikke fordi det er noe hemmelig på noen steder, men det er bare det å rote i andres på det viset. (Og jeg får låne telefonen som jeg vil om jeg spør) Anonymkode: c6b12...b70 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg syntes det er rart han plutselig nå bare skal begynne med å skjule tlf sin. Anonymkode: 021a0...90b Nei, det som er rart er at du forventer full tilgang til telefonen hans. Det er invaderende og respektløst, spør du meg. Anonymkode: 6ece3...ef9 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Å gi hverandre kodene handler om å vise tillit. Du bryter den tilliten ved bruke koden for å gå igjennom bildene hans uten å spørre om tillatelse. Anonymkode: 25f46...6c2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Telefon er privat. Jeg er ikke hverken utro eller på leit, eller gjør skumle ting med den, men om noen tok telefonen min og begynte å bla og lete og styre på, så hadde jeg tiltet. Kunne ikke ramle meg inn å rote rundt på andre sinr telefoner heller. Anonymkode: 24b4b...ac0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Du høres ganske kontrollerende ut. Bare dropp det og la ham få ha mobilen sin i fred. Han har gitt deg stor tillit ved å la deg ha tilgang på telefonen hans. Ikke misbruk den tilliten. Anonymkode: 7debb...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Okey har ikke tatt det opp med han, men skal prøve og la det ligge da, til info har jeg aldri sjekket hans meldinger eller annrop eller noe annet, bare feks vært inne på siste bilder vi feks har tatt sammen på tur, og sendt til meg selv. Han sa akkurat dette som en av dere sier over at : Det er invaderende . Men avslutter med at vist det fyller meg så skal jeg ikke tenke over hva han har delt, for han vil heller at jeg skal ha det chill enn å overtenke feks. Jeg begynte med engang å overtenke og tenke at hva og hvorfor , og hva skjuler han egentlig etc. Anonymkode: 021a0...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Han har vel behov for å ha noe som er sitt og telefon er personlig. Det er du som er unormal her. Jeg har sikkert verdens kjedligste tlf, men jeg ønsker jo ikke at folk skal trykke på den likevel. Anonymkode: eb90d...6a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde syntes det var skikkelig ekkelt om mannen begynte å grave i tlf min. ikke fordi der er noe å skjule sånn sett, men kanskje diskuterer jeg noe med en venninne som er om HENNES privatliv, kanskje har jeg tatt et udelikat bilde av en kvise som ikke noen trenger å se, og bare, nei, jeg hadde følte meg skikkelig invadert. Anonymkode: 69704...a5a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Okey har ikke tatt det opp med han, men skal prøve og la det ligge da, til info har jeg aldri sjekket hans meldinger eller annrop eller noe annet, bare feks vært inne på siste bilder vi feks har tatt sammen på tur, og sendt til meg selv. Han sa akkurat dette som en av dere sier over at : Det er invaderende . Men avslutter med at vist det fyller meg så skal jeg ikke tenke over hva han har delt, for han vil heller at jeg skal ha det chill enn å overtenke feks. Jeg begynte med engang å overtenke og tenke at hva og hvorfor , og hva skjuler han egentlig etc. Anonymkode: 021a0...90b Så bra at du veit at dette er overtenking frå di side. Då veit du at du kan legge denne ballen død ❤️ Anonymkode: 76853...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå