AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden Skjeden er et muskelrør, den vil trekke seg sammen eller utvide seg etter behov. Penis eller baby, den fikser det. Er du nærmere 30 burde du vite dette. Man regnes ikke som førstegangsfødende om det er lenge mellom fødsler, men celleutbytting kan regnes som en slags nullstilling og kroppen forandrer seg hvert 5-7 år. Anonymkode: 5b443...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du virker veldig uvitende til å være en voksen kvinne, er dette tull? Også umoden og noe ustabil. Jeg tror ikke du bør prioritere å få barn. Har du jobb, inntekt, stabil psyke, familie/venner? Anonymkode: e1b9b...2f9 Herregud. Anonymkode: 860ee...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden En penis utvider absolutt ingenting der nede, dette er røverhistorier menn liker å tenke på - "jeg har så stor penis at hun blir større". Det fungerer ikke sånn. En barnefødsel blir som den blir uansett, det er basert på feks genetikk. Det er ikke sånn at de som har hatt mye sex har enklere fødsler fordi de er "videre". Det er renspikka tøv. Så ja, du kan fint føde uten å ha hatt sex. Ut over befruktning har de to tingene ingenting med hverandre å gjøre. Anonymkode: dc48f...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden Selvfølgelig. En penis er jo ingenting sammenlignet med en hel baby og det har ingenting å si om eller hvor mye man har hatt sex før fødsel. Anonymkode: 70d6b...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sammenligne penis med størrelse på baby som kommer ut 😂 Anonymkode: 88bff...b05 Og menn er bekymret for om de har for liten penis😂. Som om 14 eller 16 cm har noe som helst å si🙈 Anonymkode: f8391...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #26 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og menn er bekymret for om de har for liten penis😂. Som om 14 eller 16 cm har noe som helst å si🙈 Anonymkode: f8391...10c Nå skal jo ikke penis inn i livmorhalsen uansett. Det er vel derfor dette spørsmålet blir litt teit. Det er den som utvider seg til 10 cm ved fødsel. Før det er den lukket. Om man har hatt en penis i skjeden før fødsel har ingenting å si for passasjen gjennom skjeden. Der vil det stå på spreng og sannsynligvis revne uansett. Anonymkode: d02d8...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden Skjønner at du spør, for jeg fikk ikke inn tampong før etter at jeg hadde hatt samleie. Med tanke på at lesbiske par kan få barn vha donor nå, og jeg aldri har hørt at for trang skjede er et problem ved fødsel, så tenker jeg at det skal gå helt fint. Vil ellers oppfordre folk til å svare skikkelig. Husk at det finnes ikke dumme spm, kun dumme svar. Anonymkode: f6487...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Før du vurderer å ha sex eller skaffe deg barn: kanskje du heller burde vurdere å lære deg litt om kropp og kvinnehelse? Det meste du skriver er jo helt på bærtur, som om du ikke en gang har hatt seksualundervisning på skolgen (beklager å måtte si det). Vi kan begynne med: NEI, peniser utvider deg ikke permanent. NEI, det har ingen ting å si fordi fødselsprosessen omfatter masse hormonelle endringer i kroppen din og er noe HELT annet enn sex. NEI, en penis er ikke like stor som et barnehode. NEI, du kommer trolig ikke til å blø første gang. NEI, det er ikke tydelig å kjenne at noen er jomfru. Så er det bare å lese seg opp på resten. Masse lykke til! Anonymkode: d3f54...99f Du virker særdeles nedlatende. Jeg vet ikke hvordan statistikken ser ut, så godt mulig er jeg et unntak. Men: Jeg blødde. Ikke mye, men noen dråper. Mannen merket godt at jeg var jomfru ja. Hadde one night stand på julebord, og han måtte jobbe. Det var TRANGT. Anonymkode: f6487...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner at du spør, for jeg fikk ikke inn tampong før etter at jeg hadde hatt samleie. Med tanke på at lesbiske par kan få barn vha donor nå, og jeg aldri har hørt at for trang skjede er et problem ved fødsel, så tenker jeg at det skal gå helt fint. Vil ellers oppfordre folk til å svare skikkelig. Husk at det finnes ikke dumme spm, kun dumme svar. Anonymkode: f6487...517 Husk at du ble ikke viere pga sex .du fikk inn tampongen seinere for at du klarte å slappe av og riktig teknikk 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg leste det i en bok om fødsler. Ikke noe de sa eller nevnte på sykehuset. Anonymkode: 5d95e...6a1 Den boka kan du bare se bort ifra. Anonymkode: cf221...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke overtenk alt mulig. Bare forsyn deg av livet, om det er sex eller unge. Ungen kommer ut, det vil være vondt den korte stunden fødselen varer, uansett om du har hatt sex eller ikke. Penis gjør ikke noe jobb for å utvide skjeden til å romme hodet til et barn uansett. Skjeden er veldig fleksibel og trekker seg sammen etter besøk. Et barns hodeomkrets er rundt 30 cm. Anonymkode: 5d95e...6a1 Rundt 35 cm er vel gjennomsnittet. Mine unger var 37 cm rundt hodet Anonymkode: 02ce2...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #32 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du virker særdeles nedlatende. Jeg vet ikke hvordan statistikken ser ut, så godt mulig er jeg et unntak. Men: Jeg blødde. Ikke mye, men noen dråper. Mannen merket godt at jeg var jomfru ja. Hadde one night stand på julebord, og han måtte jobbe. Det var TRANGT. Anonymkode: f6487...517 Det var jo ikke nødvendigvis fordi du var jomfru, men fordi du enten var for tørr (kanskje pga fyll) eller fordi du var anspent. Man er ikke trangere i sjeden som jomfru. Man kan kanskje føles trangere fordi man er usikker og derfor ikke slapper av. Man kan blø litt om man har den jomfru"hinnen" (kransen) der fremdeles eller man kan blø litt hvis det var litt for tørt. Anonymkode: 36778...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33 Del Skrevet 7 timer siden Ville heller sammenlignet en penis med en tampong. De er nærere i størrelse og gjør ingenting for å utvide deg. En 3-4 kg baby med en hodeomkrets på 34,5 - 36,5 cm kan ikke sammenlignes med en penis/dildo/tampong. Rinene gjør at du utvider deg. Du trenger ikke gå gjennom en åpningsfase med smertefulle rier, i 8-24 timer for å ha sex med en mann. Anonymkode: f33bf...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7 timer siden #34 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du virker veldig uvitende til å være en voksen kvinne, er dette tull? Også umoden og noe ustabil. Jeg tror ikke du bør prioritere å få barn. Har du jobb, inntekt, stabil psyke, familie/venner? Anonymkode: e1b9b...2f9 Gud så forutinntatt... ikke alle lever A4 liv og lever akkurat like dan som alle andre. Vær litt raus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du virker særdeles nedlatende. Jeg vet ikke hvordan statistikken ser ut, så godt mulig er jeg et unntak. Men: Jeg blødde. Ikke mye, men noen dråper. Mannen merket godt at jeg var jomfru ja. Hadde one night stand på julebord, og han måtte jobbe. Det var TRANGT. Anonymkode: f6487...517 Og du virker særdeles kunnskapsløs. Hvordan mener du at din anekdotiske opplevelse har noe som helst å si mot forskningsbasert informasjon? 🤔 Og hvordan vet du at årsaken til at du var trang var ren fysisk plass som måtte «vies ut» og ikke muskelspenninger, anspenthet, nervøsitet og tørrhet? Anonymkode: d3f54...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå