AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Eller er det håpløst med tanke på at det aldri har vært noe utvidelse nedi der. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har aldri hatt sex 😭 og nærmer meg 30. Har lyst på barn men med donor da. Dette har blitt en vond sirkel fordi jeg tør ikke date pga dette, fordi de fleste vil forvente en litt erfaren kvinne. At jeg sikkert blør og det er veldig tydelig at jeg er jomfru stresser meg. Men barn vil jeg ha. Anonymkode: 91f93...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Hvordan håpløst mener du? Ungen kommer ut den. En penis er heller ikke all verden av omkrets, spesielt ikke sammenlignet med et babyhode. Anonymkode: 4e136...d2c 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Null stress, hilsen lesbe med donorbarn 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Du virker veldig uvitende til å være en voksen kvinne, er dette tull? Også umoden og noe ustabil. Jeg tror ikke du bør prioritere å få barn. Har du jobb, inntekt, stabil psyke, familie/venner? Anonymkode: e1b9b...2f9 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Har du aldri brukt sexleketøy eller hatt egne fingre opp i skjeden heller? Det kan jo være en fin øvelse helt uavhengig av fødsel. Men tipper fødsel går fint uansett, uten at jeg er noen ekspert. Anonymkode: 518e7...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Det er ikke et problem. Barnet skal ut og prosessen som er i gang når du skal føde et barn er noe helt annet enn når man har sex. Vil dog uavhengig av barn anbefale deg å bare hoppe i det, sex er ikke så veldig avansert som man tenker før man har gjort det. Anonymkode: 59ca9...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Ikke overtenk alt mulig. Bare forsyn deg av livet, om det er sex eller unge. Ungen kommer ut, det vil være vondt den korte stunden fødselen varer, uansett om du har hatt sex eller ikke. Penis gjør ikke noe jobb for å utvide skjeden til å romme hodet til et barn uansett. Skjeden er veldig fleksibel og trekker seg sammen etter besøk. Et barns hodeomkrets er rundt 30 cm. Anonymkode: 5d95e...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Ville bare legge til at hvis det går 5 år imellom fødsler, så regnes man som førstegangsfødende også på barn nummer 2. Fordi kroppen trekker seg sammen og nullstiller seg. Anonymkode: 5d95e...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden En penis utvider ingenting av betydning, fjerner kanskje skjedekransen dersom det finnes en. Anonymkode: 70c02...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Nå gikk det 13 år mellom min fødsel nr 2 og 3, og jeg ble på ingen måte regnet som førstegangsfødende, så det er nok en myte. Det er ikke sikkert du blør første gang du har sex, spesielt ikke siden du er en voksen kvinne. Jomfruhinnen er også en myte, og ikke noe å tenke på. Noen kan nok også tenke at det er spesielt eggende at du er jomfru, så ikke tenk på det som et drawback. Når det gjelder fødsel, så spiller ikke sexliv noe som helst rolle. Det som er vondt er åpning av livmorhalsen ved hjelp av sammentrekninger i livmoren, altså ikke noe som har noen fellesnevner med samleie. Når babyen blir stående i åpningen svir det også, men det er den helt ytterste åpningen, ikke hele skjeden. Det er dessuten bare få sekunder. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Sammenligne penis med størrelse på baby som kommer ut 😂 Anonymkode: 88bff...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Eller er det håpløst med tanke på at det aldri har vært noe utvidelse nedi der. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har aldri hatt sex 😭 og nærmer meg 30. Har lyst på barn men med donor da. Dette har blitt en vond sirkel fordi jeg tør ikke date pga dette, fordi de fleste vil forvente en litt erfaren kvinne. At jeg sikkert blør og det er veldig tydelig at jeg er jomfru stresser meg. Men barn vil jeg ha. Anonymkode: 91f93...75e Det blir for dumt å unngå å date og aldri få noen mann eller barn, når det er noe du ønsker, fordi du er så pass gammel og fortsatt jomfru. Du henger deg mer opp i det en en eventuell partner. Du møter kanskje en «jøss», hvis du forteller det, men så bryr deg seg ikke så mye mer, hvis de liker deg ellers. Det er jo voksne folk og ikke fjortiser, heller. Men mht fødsel uten å ha hatt sex, er det ingen forskjell på det og for de som unnfanget barnet ved samleie. Skjeden utvider seg før fødsel pga hormoner osv og har ingenting å gjøre med om du har hatt sex eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Eller er det håpløst med tanke på at det aldri har vært noe utvidelse nedi der. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har aldri hatt sex 😭 og nærmer meg 30. Har lyst på barn men med donor da. Dette har blitt en vond sirkel fordi jeg tør ikke date pga dette, fordi de fleste vil forvente en litt erfaren kvinne. At jeg sikkert blør og det er veldig tydelig at jeg er jomfru stresser meg. Men barn vil jeg ha. Anonymkode: 91f93...75e Før du vurderer å ha sex eller skaffe deg barn: kanskje du heller burde vurdere å lære deg litt om kropp og kvinnehelse? Det meste du skriver er jo helt på bærtur, som om du ikke en gang har hatt seksualundervisning på skolgen (beklager å måtte si det). Vi kan begynne med: NEI, peniser utvider deg ikke permanent. NEI, det har ingen ting å si fordi fødselsprosessen omfatter masse hormonelle endringer i kroppen din og er noe HELT annet enn sex. NEI, en penis er ikke like stor som et barnehode. NEI, du kommer trolig ikke til å blø første gang. NEI, det er ikke tydelig å kjenne at noen er jomfru. Så er det bare å lese seg opp på resten. Masse lykke til! Anonymkode: d3f54...99f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden ms. Perfect skrev (50 minutter siden): Nå gikk det 13 år mellom min fødsel nr 2 og 3, og jeg ble på ingen måte regnet som førstegangsfødende, så det er nok en myte. Det er ikke sikkert du blør første gang du har sex, spesielt ikke siden du er en voksen kvinne. Jomfruhinnen er også en myte, og ikke noe å tenke på. Noen kan nok også tenke at det er spesielt eggende at du er jomfru, så ikke tenk på det som et drawback. Når det gjelder fødsel, så spiller ikke sexliv noe som helst rolle. Det som er vondt er åpning av livmorhalsen ved hjelp av sammentrekninger i livmoren, altså ikke noe som har noen fellesnevner med samleie. Når babyen blir stående i åpningen svir det også, men det er den helt ytterste åpningen, ikke hele skjeden. Det er dessuten bare få sekunder. Jeg leste det i en bok om fødsler. Ikke noe de sa eller nevnte på sykehuset. Anonymkode: 5d95e...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ville bare legge til at hvis det går 5 år imellom fødsler, så regnes man som førstegangsfødende også på barn nummer 2. Fordi kroppen trekker seg sammen og nullstiller seg. Anonymkode: 5d95e...6a1 Nei, man regnes ikke som førstegangs. Uansett hvor mange år Anonymkode: 4e136...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg leste det i en bok om fødsler. Ikke noe de sa eller nevnte på sykehuset. Anonymkode: 5d95e...6a1 Da jeg fikk nr 4 to år etter dette måtte jeg ha pvk fordi de regnet meg som mangegangsfødende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg leste det i en bok om fødsler. Ikke noe de sa eller nevnte på sykehuset. Anonymkode: 5d95e...6a1 Man kan skrive hva man vil i bøker. Ingen leger, jordmødre etc vil si at du er en førstegangsfødende bare fordi det har gått flere år siden sist Anonymkode: dc91e...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Hvor gammel er du? Bruker du vibrator og dildo på deg selv? Bruker du tampong? En baby og penis er 2 forskjellige ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville bare legge til at hvis det går 5 år imellom fødsler, så regnes man som førstegangsfødende også på barn nummer 2. Fordi kroppen trekker seg sammen og nullstiller seg. Anonymkode: 5d95e...6a1 Nei, det gjør man ikke. Anonymkode: ad3ce...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville bare legge til at hvis det går 5 år imellom fødsler, så regnes man som førstegangsfødende også på barn nummer 2. Fordi kroppen trekker seg sammen og nullstiller seg. Anonymkode: 5d95e...6a1 Litt myte det der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå