AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Noen kloke hoder der ute som kan fortelle meg ca mye baksmell jeg kan forvente? Brutto inntekt i fjor 545 000 Skatt 109 000 Anonymkode: ad011...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ca 50.000 Anonymkode: 6cfa6...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bittenpånitten Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Du må oppgi all relevant info for å få svaret ditt (gjeld, sivilstatus, gjeldsrenter, avskrivbsre utgifter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Bittenpånitten skrev (6 minutter siden): Du må oppgi all relevant info for å få svaret ditt (gjeld, sivilstatus, gjeldsrenter, avskrivbsre utgifter). Åh. Samboer, min del av gjeld 800 000, gjeldsrenter aner jeg ikke. Men vi betaler 7000 i renter på lånet pr mnd.3 barn under 18 år hvor 2 går i barnehage. Kan det bli så mye som 50? Anonymkode: ad011...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalkulator/ her kan du legge inn alle relevant tall (din andel av gjeldsrenter, foreldrefradrag, lønnsinntekt, renteinntekt etc), så beregner den hva du skulle betalt i skatt. Så sammenligner du med det du har betalt, og der har du svaret. Forutsatt at du legger inn alt riktig. Anonymkode: 09fa3...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åh. Samboer, min del av gjeld 800 000, gjeldsrenter aner jeg ikke. Men vi betaler 7000 i renter på lånet pr mnd.3 barn under 18 år hvor 2 går i barnehage. Kan det bli så mye som 50? Anonymkode: ad011...451 Er det ikke like greit å bare vente til du får skattemeldingen? Det er vanskelig regne ut noe når du fortsatt ikke gir relevant informasjon... Gjeldsrentene ser du i årsoppgaven, og i nettbanken. Ut i fra den lille informasjon du gir, så vil vel baksmellen kunne være ett sted mellom 5000,- og 40 000,-.. Anonymkode: 1c037...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden bruk skattekalkulatoren eller vent på skattemeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Bah...ok, har stolt på tabelltrekk men blir jo feil hvert år. Er det bedre ha å prosenttrekk når man jobber variabelt? Jobber i helsevesenet. (Ekstravakter osv) Anonymkode: ad011...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bah...ok, har stolt på tabelltrekk men blir jo feil hvert år. Er det bedre ha å prosenttrekk når man jobber variabelt? Jobber i helsevesenet. (Ekstravakter osv) Anonymkode: ad011...451 Det er absolutt bedre med prosent ja, det er det som er anbefalt når du ikke har fastlønn... Det blir feil med tabellkort for det er basert på at du har jevn inntekt igjennom hele året. Anonymkode: 1c037...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå