AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Det var slutt mellom meg og samboer noen måneder. Vi var på vei til å selge hus men bestemte oss for å prøve på nytt. Vi har barn sammen. I den perioden det var slutt datet han en annen dame. Så på telefonen hans nå at han har prøvd å ringe denne damen i helgen. Mens han var på fest. Vi fant tilbake til hverandre før jul. Vet at det ikke er greit at jeg snek på telefonen. Men hva skal jeg tenke om dette? 😨 Anonymkode: de80e...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg kommer bare på en grunn til at en mann, som er på fest/fylla, ringer et tidligere ligg. Dessverre. Anonymkode: 783ca...0fe 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tror du vet hva du skal tenke om dette. Dette er et stort tillitsbrudd, han tar kontakt med en dame han datet mens dere ikke var sammen, og nå forsøker han å ta opp igjen kontakten. At han gjør det i fylla unnskylder absolutt ingenting, det bare viser at han fremdeles vil ha sex med henne og forsøker å få det. Denne mannen kan du ikke stole på, han er ikke 100 % i dette forholdet. ❤️ Anonymkode: 39e17...bd1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var slutt mellom meg og samboer noen måneder. Vi var på vei til å selge hus men bestemte oss for å prøve på nytt. Vi har barn sammen. I den perioden det var slutt datet han en annen dame. Så på telefonen hans nå at han har prøvd å ringe denne damen i helgen. Mens han var på fest. Vi fant tilbake til hverandre før jul. Vet at det ikke er greit at jeg snek på telefonen. Men hva skal jeg tenke om dette? 😨 Anonymkode: de80e...16f Hvor mange barn har dere sammen? Har han mange damer på sosiale medier? Anonymkode: fa6a5...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Tenker at du skal ta deg en samtale med fyren du er sammen med. Anonymkode: 68d95...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Tenker at det forholdet er over Anonymkode: 88497...ab1 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Det er ikke ok, TS! Her lukter det røde flagg, også selv om dere har barn. Husk å få en test for kjønnssykdommer hos legen! Anonymkode: aa5be...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kommer bare på en grunn til at en mann, som er på fest/fylla, ringer et tidligere ligg. Dessverre. Anonymkode: 783ca...0fe De datet så kort at han påsto de ikke hadde hatt sex. Ble et tema siden vi ikke bruker prevensjon. Ikke han som fortalte om henne i utgangspunktet når vi bestemte oss for å prøve på nytt. Hørte om henne fra noen andre. Han hadde visst fortalt om henne til venner. Anonymkode: de80e...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Jeg kan heller ikke bidra med noen trøstende ord. Jeg tenker hun er der som en fristelse for ham. Det kan hende det blåser over. Illojalt er det uansett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror du vet hva du skal tenke om dette. Dette er et stort tillitsbrudd, han tar kontakt med en dame han datet mens dere ikke var sammen, og nå forsøker han å ta opp igjen kontakten. At han gjør det i fylla unnskylder absolutt ingenting, det bare viser at han fremdeles vil ha sex med henne og forsøker å få det. Denne mannen kan du ikke stole på, han er ikke 100 % i dette forholdet. ❤️ Anonymkode: 39e17...bd1 De har ikkr hatt sex Anonymkode: de80e...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Du snoker på telefonen hans, og han ringer eksen i fylla… er grunner for begge disse handlingene… Anonymkode: 99461...bfe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De datet så kort at han påsto de ikke hadde hatt sex. Ble et tema siden vi ikke bruker prevensjon. Ikke han som fortalte om henne i utgangspunktet når vi bestemte oss for å prøve på nytt. Hørte om henne fra noen andre. Han hadde visst fortalt om henne til venner. Anonymkode: de80e...16f Trodde du på det han fortalte? Booty call midt på natta handler om sex, og ikke noe mer enn det. Han har et gedigent forklaringsproblem. Anonymkode: aa5be...05b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Tror dessverre de har hatt sex, mens det var slutt mellom dere... og nå ringte han henne for mer "påfyll" Får vondt av deg❤️ Ville nok revurdert hele forholdet, om det var meg 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De har ikkr hatt sex Anonymkode: de80e...16f Hvorfor tror du ham på det, når du tydeligvis ikke kan stole på ham? Han var ikke ærlig med deg om at han hadde datet en annen dame, det måtte du høre fra andre. Når han fortalte flere av sine venner om denne andre dama, så viser det at han var oppriktig interessert i henne. Det er ikke så ofte menn forteller sine venner i flertall om ei han bare såvidt kjenner. Når de forteller det til flere venner er det som regel fordi det er mer mellom ham og aktuell dame. Og nå har han altså vært på fest, drukket og forsøkt å få kontakt med henne. Da er det med tanke på at han ville ha sex. Mest trolig har de da også hatt sex tidligere. Du bør til lege for å sjekke deg for seksuelt overførbare infeksjoner. Han viser deg klart og tydelig at det forholdet dere to har ikke er seriøst fra hans side. Hvorfor ble det slutt mellom dere forrige gang? Anonymkode: 39e17...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Har aldri opplevd han som uærlig eller i stand til å være utro. Det som knuser meg. Kan selvfølgelig ikke vite helt sikkert hva som har skjedd mellom de. Anonymkode: de80e...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): De har ikkr hatt sex Anonymkode: de80e...16f De har enten hatt sex og han var kåt, eller så er han forelska i henne, uansett så er ikke det en type du burde ønske å fortsette å være sammen med. Anonymkode: 3958f...530 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De har ikkr hatt sex Anonymkode: de80e...16f er du naiv ??? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Selvfølgelig har de hatt sex! Ikke vær dum Anonymkode: fdb85...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Ringer han i fylla, så tenker han på henne i edru tilstand. Han vil ikke ha deg, men det er nok lettere sånn. Stress med brudd når man har hus og barn. Anonymkode: f14d4...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var slutt mellom meg og samboer noen måneder. Vi var på vei til å selge hus men bestemte oss for å prøve på nytt. Vi har barn sammen. I den perioden det var slutt datet han en annen dame. Så på telefonen hans nå at han har prøvd å ringe denne damen i helgen. Mens han var på fest. Vi fant tilbake til hverandre før jul. Vet at det ikke er greit at jeg snek på telefonen. Men hva skal jeg tenke om dette? 😨 Anonymkode: de80e...16f Vær så snill, tenk deg godt om før du fortsetter med han her. Blir helt dårlig av å lese at han ringer henne, på fest, uten deg der... er jo deg han skal ringe da isåfall! Personlig lurer jeg på hva i h han trenger å dra på fester for uten deg! Dropp han! Anonymkode: 77c97...9d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå