Gå til innhold

Er jeg urimelig som ble sur for at samboer sprutet meg i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde egentlig ikke lyst i det hele tatt. Veldig sliten etter jobb+ har mensen. Siden han var så gira, tiltross for at jeg sa jeg ikke hadde lyst, så runket jeg og sugde han. Plutselig er han over meg og spruter meg rett i trynet og på halsen. Jeg mener han kunne spurt om det var greit. Utrolig respektløst!! 

Anonymkode: b0b59...efb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde egentlig ikke lyst i det hele tatt. Veldig sliten etter jobb+ har mensen. Siden han var så gira, tiltross for at jeg sa jeg ikke hadde lyst, så runket jeg og sugde han. Plutselig er han over meg og spruter meg rett i trynet og på halsen. Jeg mener han kunne spurt om det var greit. Utrolig respektløst!! 

Ja det syns jeg var respektløst av han å gjøre. Han kunne spurt om lov først å gitt beskjed om at orgasmen var på vei.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva hadde dere avtalt? Enig i at det var respektløst om du har utrykt at du ikke vil, men er kanskje ikke det om han ikke visste det ellet burde skjønt det.

Anonymkode: 8e952...44c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lærepengen er: Ikke gjør det når du ikke har lyst. Du ødelegger du for din egen seksualitet når du pusher dine egne grenser, slutt med det. Når du ikke vil, ikke gjør det. 

Og ja, han er respektløs! 

Anonymkode: e6e8a...389

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 100% uakseptabelt faktisk. 

Anonymkode: 13cf6...a62

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lærepengen er: Ikke gjør det når du ikke har lyst. Du ødelegger du for din egen seksualitet når du pusher dine egne grenser, slutt med det. Når du ikke vil, ikke gjør det. 

Og ja, han er respektløs! 

Da blir det aldri sex, for jeg har aldri lyst. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva hadde dere avtalt? Enig i at det var respektløst om du har utrykt at du ikke vil, men er kanskje ikke det om han ikke visste det ellet burde skjønt det.

Anonymkode: 8e952...44c

Vi hadde ikke avtalt noe. Jeg sa mange ganger at jeg var sliten og ikke hadde lyst. Men følte jeg måtte for å ikke skuffe. Så endte det med sæd i hele ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man mister lysten på å ha sex når man er sammen med en mann som ikke respekterer et nei, som gjør sex til en kampsone, og som bruker sex for å dominere og manipulere og trykke deg ned. Han presser deg til å utføre seksuelle handlinger, og det nærmer seg veldig ulovlig, når han vet du ikke ønsker å gjøre det - det er egentlig ulovlig!

Ny mann og jeg er sikker på at du vil få en helt annen lyst!

Anonymkode: 109d8...e53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men følte jeg måtte for å ikke skuffe. 

Du burde lære deg å sette grenser for deg selv.

Anonymkode: 43bb2...028

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og det er faktisk helt greit! Om du ikke vil ha sex med han, og han ikke vil leve med det står han helt fritt til å avvikle forholdet. Det gjør du også! Slutt å utslett deg selv og ødelegg din egen psyke for en mann som kun ser på deg som en tømmestasjon om har null respekt for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva får du ut av forholdet? Hvorfor tror du at du vil være sammen med han?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du er litt unødvendig sur for det. 
k41

Anonymkode: 4735a...838

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han tenkte neppe på at du ikke likte det. Jeg tenker at du skal si fra på en høflig og tydelig måtte om at dette er noe han ikke skal fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da faller jo mye av poenget med dette kjæresteforholdet bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg hadde blitt sur mest fordi at det hadde vært så ulikt han. Han spør alltid om ting er greit. Vil du at jeg skal sprute inni deg? Vil eu at jeg skal sprute over brystene. Så jeg hadde vel blitt mest sjokkert over at han hadde gjort det. 

Anonymkode: 7808d...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

At du har sex selv om du ikke har lyst, synes jeg ikke er greit. At du går med på å ha sex og får spruten i ansiktet har jo ingenting med det første å gjøre. Hvordan ting avsluttes er jo noe som blir forskjellig fra gang til gang, og som skjer  år en har sex. Så hadde ikke blitt sur for at han kom i ansiktet mitt. 

Anonymkode: 2347f...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Og det er faktisk helt greit! Om du ikke vil ha sex med han, og han ikke vil leve med det står han helt fritt til å avvikle forholdet. Det gjør du også! Slutt å utslett deg selv og ødelegg din egen psyke for en mann som kun ser på deg som en tømmestasjon om har null respekt for deg! 

Så at hvis TS ikke ønsker sex, men mannen ønsker det som en naturlig del av et samliv, så er han skurken og ser henne kun som en tømmestasjon?!? Nei, vettu hva! Hvis TS ikke vil være sammen med mannen og ikke respekterer hans behov i et forhold, så bør hun gå ja! Men ikke legg skylden over på mannen i et slikt tilfelle! 

Anonymkode: 2347f...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...