AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Det er helt sykt hvor sterkt han lukter. Han var 10 meter unna da jeg merket lukta. Så gikk han forbi og den lukta var rett og slett kvalmende. Måtte gå fra den avdelinga han var i og han stod raskt igjen som den eneste der. Når han går forbi lukter det flere meter bak han.. Aldri vært borti sterkere svettelukt.. jeg syns rett og slett det er respektløst. Han kan umulig ikke lukte det der selv. Treningssenteret er ganske lite så nærmest hele rommet lukter jo når han er der. Og denne lukta kommer han inn med, før han i det hele tatt begynner å trene. Kan man gjøre noe? Vurderer å si ifra til ansatte, men de kan vel ikke si at folk må bruke deodorant eller liknende? Tviler på at han kan bli utestengt for å stinke dessverre.. Anonymkode: 50479...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Det er ikke så mye annet du får gjort, med mindre du vil si ifra til han selv Anonymkode: ec746...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Vi er på treningssenter for å svette. Du kan gå på ett annet senter, eller benytte deg av naturen om du ikke takler svettelukt. Synes det er hundre ganger verre med sterk parfymelukt. Jeg har avbrutt treningen på grunn av sterk parfymelukt.... Anonymkode: dda51...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden De ansatte har antagelig merket det selv, og jo jeg tenker de kan si fra til vedkommende om det er så sterk lukt. Handler nok ikke om deodorant men dårlig hygiene Anonymkode: bdb64...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Har opplevd det selv, det er litt kinkig.😕 Han må jo få lov til å trene, og kan vel kanskje ikke gjøre stort med kroppslukten. Samtidig er det jo veldig plagsomt for andre, jeg har også måttet vente med øvelser, hvis han trente på maskinen ved siden osv, det var rett og slett for intenst og ubehagelig. Usikker på hvordan sentrene håndterer dette. Anonymkode: 0388b...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er på treningssenter for å svette. Du kan gå på ett annet senter, eller benytte deg av naturen om du ikke takler svettelukt. Synes det er hundre ganger verre med sterk parfymelukt. Jeg har avbrutt treningen på grunn av sterk parfymelukt.... Anonymkode: dda51...5b9 Det ts beskriver er da ikke vanlig svettelukt. Den som stinker ned et helt lokale derimot, kan heller benytte seg av naturen. Det samme mener jeg om de som har en overdreven parfymebruk. Anonymkode: bdb64...ca2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det ts beskriver er da ikke vanlig svettelukt. Den som stinker ned et helt lokale derimot, kan heller benytte seg av naturen. Det samme mener jeg om de som har en overdreven parfymebruk. Anonymkode: bdb64...ca2 Er det slik du påstår her, så vet vel de ansatte allerede om det, og gjør de grepene de kan. Anonymkode: dda51...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Fersk svette lukter jo ikke, så her er det en fyr med gammel svette. Burde absolutt få beskjed om det er gjentakende problem. Anonymkode: bc614...46b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Æsj, vi har noen sånne på mitt senter også. Jeg har dessverre ingen råd annet enn å prøve å trene på andre tidspunkt. Jeg har begynt å trene sent på kvelden for å unngå «svetterne». Anonymkode: d8cc9...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er helt sykt hvor sterkt han lukter. Han var 10 meter unna da jeg merket lukta. Så gikk han forbi og den lukta var rett og slett kvalmende. Måtte gå fra den avdelinga han var i og han stod raskt igjen som den eneste der. Når han går forbi lukter det flere meter bak han.. Aldri vært borti sterkere svettelukt.. jeg syns rett og slett det er respektløst. Han kan umulig ikke lukte det der selv. Treningssenteret er ganske lite så nærmest hele rommet lukter jo når han er der. Og denne lukta kommer han inn med, før han i det hele tatt begynner å trene. Kan man gjøre noe? Vurderer å si ifra til ansatte, men de kan vel ikke si at folk må bruke deodorant eller liknende? Tviler på at han kan bli utestengt for å stinke dessverre.. Anonymkode: 50479...763 Hvorfor kan du ikke si fra til han? Ser du for deg at han skal ty til vold? De ansatte er ikke mammaen din. Enten sier du fra selv, eller så aksepterer du at du er for feig til å gjøre noe med det, og lever med stinken. Anonymkode: ce709...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Det er sikkert lukten av sure klær som har ligget noen dager i vaskemaskinen før de ble hengt opp. Anonymkode: 52592...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Det finnes folk som har en uvanlig sterk ånde og kroppslukt. Det skal visstnok være vanskelig å gjøre noe med det. Så det behøver ikke nødvendigvis å ha noe å gjøre med svette og urensllighet https://tidsskriftet.no/2021/09/kort-kasuistikk/trimetylaminuri Jeg har selv kjent to personer med konstant såkalt fiskeluktsyndrom. Veldig ubehagelig, både for dem og for oss andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi er på treningssenter for å svette. Du kan gå på ett annet senter, eller benytte deg av naturen om du ikke takler svettelukt. Synes det er hundre ganger verre med sterk parfymelukt. Jeg har avbrutt treningen på grunn av sterk parfymelukt.... Anonymkode: dda51...5b9 Da kan du kjøpe svettelukt-parfyme da. Anonymkode: 4f54d...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå