moff Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Kan du fortelle meg det beste komplimentet partneren din kan gi deg? Og hva er det beste komplimentet du selv har gitt, i følge deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StumpyHero Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden "Du er en god pappa❤️" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Du har et nydelig vesen og er det snilleste mennesket jeg vet om Anonymkode: f4958...b51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Har vært sammen med far til ungene i 6 år nå. Kan telle komplimenter på en hånd i løpet av den tiden. Savner alle komplimenter og følelsen av å bety noe og å være pen. Anonymkode: c77c6...f84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Det må være genuint og gjennomtenkt. Mange gir komplimenter kun for å gi. En partner bør kjenne deg godt nok til å gi et kompliment som er ekte, gjennomtenkt og beskriver deg godt som person. Gjerne også en grunn til hvorfor komplimentet gis. Hva verdsetter du, hvorfor er det en god egenskap Anonymkode: 3f42f...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden "Du er vakker", og "du er en god mor", av mannen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Du er magisk. Den vakreste sjelen og det største varmeste hjertet♥️ Anonymkode: f2f5f...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden At å møte en som meg var alt han drømte om helt siden han var liten Anonymkode: 627bb...6e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moff Skrevet 9 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har vært sammen med far til ungene i 6 år nå. Kan telle komplimenter på en hånd i løpet av den tiden. Savner alle komplimenter og følelsen av å bety noe og å være pen. Anonymkode: c77c6...f84 Ekspander Trist lesing. Er du flink til å gi han komplimenter og til å utrykke at du savner når han gir deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Jeg får komplimenter flere ganger om dagen på utseende. Jeg er litt lei. Jeg skulle ønske jeg kunne få komplimenter på hva jeg kan og vet. Anonymkode: c6cfd...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Når han sier at jeg er en god mor, og når han kaller meg smellvakker, blir jeg veldig glad ❤️ Tror han også setter pris på det når jeg sier at han er en god pappa og når jeg forteller han hvor kjekk han er. Anonymkode: 7392c...bd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Et av de beste komplimentene jeg har fått er fra en venn. "Jeg håper barna mine blir som deg". Anonymkode: d74ba...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er glad i deg fordi du er akkurat som du er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Fra henne til meg: »Du ser meg slik jeg alltid har drømt om å bli sett». Fra meg til henne (tror jeg): «Du har lært meg hva kjærlighet kan være. Jeg forsto det i det øyeblikket du sa at du elsker meg for første gang». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moff Skrevet 8 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 8 timer siden Snok1 skrev (8 timer siden): Fra henne til meg: »Du ser meg slik jeg alltid har drømt om å bli sett». Fra meg til henne (tror jeg): «Du har lært meg hva kjærlighet kan være. Jeg forsto det i det øyeblikket du sa at du elsker meg for første gang». Ekspander 🥹🥹 noe så rørende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå