AnonymBruker Skrevet 18. mars #21 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor ofte bruker du den kremen? Har tenkt å høre med legen om jeg kan få den på resept. Anonymkode: 6c2b4...8aa Jeg bruker den daglig, men har brukt både retinol og retinal i årevis før jeg begynte. Fikk resept på digilege.no. Anbefaler ikke å bruke det daglig om du ikke er vant med det Anonymkode: 0029f...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #22 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker den daglig, men har brukt både retinol og retinal i årevis før jeg begynte. Fikk resept på digilege.no. Anbefaler ikke å bruke det daglig om du ikke er vant med det Anonymkode: 0029f...c84 Ok, men ikke på våren/sommeren vel? Anonymkode: 6c2b4...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #23 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Har tenkt å høre med legen om jeg kan få den på resept wtf? så skal liksom mine skattepenger betale for din forfengelighet?! Anonymkode: 5f00d...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #24 Del Skrevet 18. mars Castor, frankensence og jojoba oil. Begynte med dette for et år siden, stor forbedring av huden, porer, linjer,rynker, jevnere hudtone osv. Er 53, og har blitt spurt om jeg har tatt botox/fillers, noe jeg holder meg langt unna. For ikke å glemme gua sha Anonymkode: 6da70...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #25 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ok, men ikke på våren/sommeren vel? Anonymkode: 6c2b4...8aa Jeg bruker den daglig, alle årstider. Og bruker som alltid spf 50+ hver dag. Smører meg med spf flere ganger om dagen fra mars-oktober Anonymkode: 0029f...c84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 18. mars #26 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): wtf? så skal liksom mine skattepenger betale for din forfengelighet?! Anonymkode: 5f00d...1ee Meg bekjent er det kun legemidler på blå resept som dekkes av "dine skattepenger", dvs. gjennom folketrygdordningen. Man får ikke tretinoin på blå resept for behandling av hudaldring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #27 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Castor, frankensence og jojoba oil. Begynte med dette for et år siden, stor forbedring av huden, porer, linjer,rynker, jevnere hudtone osv. Er 53, og har blitt spurt om jeg har tatt botox/fillers, noe jeg holder meg langt unna. For ikke å glemme gua sha Anonymkode: 6da70...7f4 Denne blandingen har jeg også brukt, men bruker du kun det som både serum og fuktighetskrem? Jeg har fått betydelig finere hals etter jeg startet med oljen😊 Anonymkode: 6c2b4...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #28 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): wtf? så skal liksom mine skattepenger betale for din forfengelighet?! Anonymkode: 5f00d...1ee Problemhud har vel ingenting med alder å gjøre! Anonymkode: 6c2b4...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #29 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Denne blandingen har jeg også brukt, men bruker du kun det som både serum og fuktighetskrem? Jeg har fått betydelig finere hals etter jeg startet med oljen😊 Anonymkode: 6c2b4...8aa Bruker det på kveld, over fuktighetskrem Anonymkode: 6da70...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå