Gå til innhold

Noen som har klart å minske porer i ansiktet? Kom me tips🙏🏻

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i perioder ekstra synlige porer i ansiktet og dette plager meg veldig🥹 Er det faktisk noe som hjelper for porer?

Anonymkode: 6c2b4...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, man kan minimere utseendet, men å faktisk minske porene er ikke mulig

Anonymkode: 98f38...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette. Det som hjalp meg, var å være nøye med rens og fukt, begynne med retinol og eksfoliere med glykolsyre et par ganger i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (3 minutter siden):

Dette. Det som hjalp meg, var å være nøye med rens og fukt, begynne med retinol og eksfoliere med glykolsyre et par ganger i uka. 

Takk for svar. Har samme rutine som dette fra før av. Skal ta dermaneedling nå i amrs og har tatt skinbooster/prhofilio siden i fjor. Jeg må kanskje finne en mer riktig fuktighetskrem som passer til meg. Bruker c vitamin serum om morning og retinol på kveld. Brukt castor oil blandet med jojoba olje + frankiness olje som jeg bruker innimellom som nattkrem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (6 minutter siden):

Hvilken fuktighetskrem anbefaler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er bedre i perioder så det går an å minske de, men jeg vet ikke hva som er grunnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du, TS, skjønnhetsindustri ønsker å få oss til å tro at å ha porer er dårlig. Men, huden med synlige porer eldes mye saktere enn tørr tynn hud. Så vi har virkelig ikke den verste hudtyoen.
Men ja, for min del, "skin sycling-  tonic med exfoliating, retinol + to dager bare fuktighetskrem. Jeg bruker nå i det siste Sebamed, den er nøytral og bra og billig. Cors har også en tonic som minsker porer veldig bra men den funker bare kort periode, så det er ingen permanent løsning. 

Anonymkode: 985e6...453

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du, TS, skjønnhetsindustri ønsker å få oss til å tro at å ha porer er dårlig. Men, huden med synlige porer eldes mye saktere enn tørr tynn hud. Så vi har virkelig ikke den verste hudtyoen.
Men ja, for min del, "skin sycling-  tonic med exfoliating, retinol + to dager bare fuktighetskrem. Jeg bruker nå i det siste Sebamed, den er nøytral og bra og billig. Cors har også en tonic som minsker porer veldig bra men den funker bare kort periode, så det er ingen permanent løsning. 

Anonymkode: 985e6...453

Det er helt sant og jeg hører jeg ser ut som maks 30 og er 45 år. Måtte tom vise legg på polet i dag🙈😂😂🍾 Tusen takk for tips🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvilken fuktighetskrem anbefaler du?

Jeg har kombinert hud, og min absolutte favoritt er Ole Henriksen Strenght Trainer Peptide Boost Moisturizer. Den inneholder bl.a. niacinamide, som bidrar til å balansere talgproduksjonen i huden. Det er likvel ikke slik at ett enkelt produkt vil være tilstrekkelig til å oppnå resultater, det er kombinasjonen av produkter med riktige virkestoffer og konsekvent bruk over tid som gir varige resultater. Jeg merker forskjell om jeg slurver med hudpleien :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...