AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Dere som tenker at alt er energi: Når man opplever det samme på nytt oh på nytt, hvordan komme ut av dette mønsteret? Anonymkode: 91326...1a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Flytte fokuset. Det handler mye om å være bevist, stoppe opp å kjenne etter. Være klar over hvilke mønster man har og ikke minst, ha klare mål om hva man vil fremover. Så må man gjøre det igjen og igjen. For å skape nye mønster. Mønster er som stier i skogen. Du kan trå opp en ny sti om du vil, det er mye tyngre enn å gå der som en har gått tusen ganger før, men jo mer du går der jo lettere blir det og jo tydeligere blir stien. Snart gror den gamle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Shadow work. Finn ut hvorfor samme skjer på nytt og nytt. Da er det ofte noe du ikke har lært ennå Anonymkode: 547ff...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Shadow work. Finn ut hvorfor samme skjer på nytt og nytt. Da er det ofte noe du ikke har lært ennå Anonymkode: 547ff...c14 Hva gjør jeg med det da? Hvordan lære for å komme ut av mønsteret? Anonymkode: 91326...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Det er ikke noe mønster. Ting skjer Anonymkode: 60adc...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva gjør jeg med det da? Hvordan lære for å komme ut av mønsteret? Anonymkode: 91326...1a8 Du må tilgi ❤️ Anonymkode: 07b75...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hopp over en gammel vikinggrav i skogen seks ganger, mens du holder en hvit undurlat i ene hånden og et beger med portvin i den andre når solen er lav og det er 22 dager til fullmåne. Funker hver gang jeg går meg fast i mye mønstre. Anonymkode: 64675...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå