Sjarmør Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg runder 40 om litt, og har tidligere stilt spørsmål hva de største forskjellene på mann 40 og kvinne 50 er, og jeg har fått en del gode og fine svar (og hjertelig takk til dere for det) 🥰 Men jeg har også fått mye negativt pga aldersforskjell. Så jeg spør oppriktig på hvorfor det fortsatt er tabu når kvinnen er eldre enn mannen i et forhold? I dette henseende 40 og 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det er ikke verre på noen måte, men synes 10 år er mye. Men bedre at mannen er yngst. De holder seg dårligere (helse og utseende) Anonymkode: db641...4c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Sjarmør skrev (11 minutter siden): Så jeg spør oppriktig på hvorfor det fortsatt er tabu når kvinnen er eldre enn mannen i et forhold? I dette henseende 40 og 50. For meg er modenhet sexy, så jeg forstår godt at du tiltrekkes av eldre kvinner. Ingen fordømmelse herfra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tenker ikke at det er tabu. Bare at utfordringene kan bli større, og de er det viktige å være klar over og ta hensyn til. Tenker akkurat det samme om det er motsatt. Det som skiller eldre kvinne fra eldre mann med en partner som er yngre enn seg selv er ofte genetikken. Kvinner har forventet høyere levealder enn menn stort sett. Dette tenker jeg over for min egen del, og er en grunn til at jeg er bevisst på det. Ønsker meg en partner som ønsker å leve lengst mulig sammen med meg. Om min partner er ti år eldre enn meg, så ser jeg på sannsynligheten for det som minsket. Uavhengig av hvordan det går så tror jeg det blir min siste kjærlighet, og da tar jeg alle forholdsregler i forhold til meg selv. Bortsett fra alder så er det hjertelag og egenskaper jeg setter aller høyest, og på hvilken måte disse anvendes. Således tenker jeg kun verdibasert når jeg ser etter en framtidig partner og livsledsager. Jeg vil ha det trygt og godt så lenge jeg har mulighet til det, for det er det som betyr aller mest for meg. Det er ganske logisk. Så er jeg genuint opptatt av at andre skal kunne finne en partner som passer for dem, og da velger jeg å utfordre tankesettet for å prøve og gjøre dem trygg i sine valg. Anonymkode: 426eb...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Det handler vel kanskje mest om den biologiske klokka og forventninger i forhold til det. Viss mannen på 40 ikke har barn og blir sammen med ei dame på 50 så er jo det toget gått, for å si det sånn. Uavhengig av om han ønsker barn eller ikke. Anonymkode: 46b2d...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden For damer eldes fortere enn menn. Ser rart ut at en gammel drage er sammen med en såpass yngre. Anonymkode: ed53d...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå