AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er en dame på 53 år som har fått en skade. Er sykemeldt og kommer meg ikke ut. Greit nok, må liksom gjennom dette.. Så nå må mannen gjøre innkjøp, og alt som skal handles, må på handleliste. Han er på "slankern" konstant, og om jeg ønsker noe usunt, så starter det et helv... her. Tidligere har jeg kjøpt litt brus, sjokolade ol. i smug (samme gjør han), men nå kan jeg ikke gjøre det lengere. Har levd på slankekost siden desember, og har så lyst på litt, bare litt snop, men dette vil han ikke kjøpe inn. Veit ikke hva jeg vil, kanskje noen gode ideer på hva jeg kan si for at han kan forstå at en ikke må "bare" spise salat. Jeg er tynn, bmi på 18.5, så ser ikke selv problemer med å spise litt snop. Anonymkode: 2175d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn84 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hva med Oda-levering? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kan du bestille fra oda? Anonymkode: e2e12...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Foodora-market eller Wolt-market? Anonymkode: 52bf5...843 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Mannen henter post, kan ikke bestille... Anonymkode: 2175d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Enten bestiller du eller så får du noen andre til å handle for deg. Anonymkode: 09999...d85 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Er du overvåket 24 timer i døgnet? Hvis ikke, så kan du bestille hjemlevering eller få en venninne til å handle for deg. Anonymkode: 611c1...9e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen henter post, kan ikke bestille... Anonymkode: 2175d...a35 Bestillinger leveres på døren. Anonymkode: 09999...d85 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Ja, fikk en pose daim fra kolleger, fordi jeg var sykemeldt, men den varte i 4 uker... Ingen andre som jeg kan be om å handle. Anonymkode: 2175d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden når du skriver gåtteri om godteri lurer jeg på om du egentlig er 13 år ikke 53.. Men synes mannen din er uffattelig kiip! Har du ingen venner/kollegaer/barn/søsken/bekjente/øvrig familie/ naboer som kan handle for deg da? Anonymkode: d4f08...a11 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Kommer selvsagt an på hvor dere bor, men man kan jo få levert matvarer (inkl. godteri) på døra i de fleste store byer? Han er vel på jobb, så du kan få levering i det tidsrommet? Anonymkode: 9e2b6...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Du får ikke spise godteri fordi han slanker seg? Og du er 53? Seriøst, han har ingen rett til å diktere hva du spiser! Gro en ryggrad og being nesa og drit i han! Har du en venninne du kan sende på butikken? Anonymkode: e2e12...272 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Du har virkelig ingen andre enn mannen din som kan handle for deg? Ingen venner, ingen barn, søsken, foreldre etc? Anonymkode: 01777...7d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bestillinger leveres på døren. Anonymkode: 09999...d85 Han er ufør og hjemmeværende. Jeg må gå han til å forstå at jeg ikke kreperer av en sjokolade liksom... Tidligere spiste vi snop i skjul, nå har jeg kun tilgjengelig det han mener jeg skal spise. Anonymkode: 2175d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor må du smugspise det?? Be han kjøpe litt godteri til deg… Anonymkode: c5bd6...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får ikke spise godteri fordi han slanker seg? Og du er 53? Seriøst, han har ingen rett til å diktere hva du spiser! Gro en ryggrad og being nesa og drit i han! Har du en venninne du kan sende på butikken? Anonymkode: e2e12...272 Jeg skriver jo opp hva jeg ønsker, men han vil ikke kjøpe dette. Sjøl fråtser han i gåtteri (jeg setter på klesvask, gåtteripapir...) Anonymkode: 2175d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ufør og hjemmeværende. Jeg må gå han til å forstå at jeg ikke kreperer av en sjokolade liksom... Tidligere spiste vi snop i skjul, nå har jeg kun tilgjengelig det han mener jeg skal spise. Anonymkode: 2175d...a35 For å si det sånn, du har et mye større problem enn mangel på «gåtteri», nemlig en altfor kontrollerende mann. Anonymkode: b97d6...fa6 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må du smugspise det?? Be han kjøpe litt godteri til deg… Anonymkode: c5bd6...586 Han bare ikke vil kjøpe noe... Anonymkode: 2175d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ufør og hjemmeværende. Jeg må gå han til å forstå at jeg ikke kreperer av en sjokolade liksom... Tidligere spiste vi snop i skjul, nå har jeg kun tilgjengelig det han mener jeg skal spise. Anonymkode: 2175d...a35 Hvorfor er du sammen med en mann som vil kontrollere deg på denne måten? Og hvorfor lar du deg kontrollere? Hvorfor sier du ikke bare "jeg spiser det jeg vil" og bestiller hjemlevering på f.eks Oda og spiser det åpenlyst foran han? Hva er du redd for skal skje hvis du gjør det? Og hvis du er redd for at du blir utsatt for noe så bør du jo komme deg vekk fra dette forholdet. Hvilken skade har du som låser deg til hjemmet i 4 måneder? Anonymkode: 01777...7d1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han bare ikke vil kjøpe noe... Anonymkode: 2175d...a35 Be noen andre om å kjøpe og stikke innom til deg da? Hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: 2c38d...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå