AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Har aldri hatt behov for mer enn vanlig bind et par dager etter fødsel tidligere. Men denne gangen så har blødningen avtatt helt etter to døgn, det var maks en teskje hele dagen i går. Noen erfaringer ? Anonymkode: 73799...4f4
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Hvor lenge siden fødsel? Ammer du? Anonymkode: c2560...ff0
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor lenge siden fødsel? Ammer du? Anonymkode: c2560...ff0 To døgn, ja fullammer. Anonymkode: 73799...4f4
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Jeg blødde veldig lite etter både vaginal og keisersnitt forløsning. Brukte vanlig bind med en gang. Alle er forskjellige. Anonymkode: c7102...509
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Tenker jo det er en bra ting jeg da, men hadde kanskje ringt føden/barsel (de har ansvar for deg så tidlig) og bare forhørt meg for sikkerhets skyld Anonymkode: 6fb0c...253
AlternativX Skrevet 13. mars #6 Skrevet 13. mars Lite blødning er tipp topp og ikke tegn på at noe er galt. Så lenge du føler deg i fin form så trenger du ikke å kontakte noen for å si at du blør lite.
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7 Skrevet 13. mars Dagen har bare begynt. Jeg brukte alltid kun vanlig bind. Småblødde i ca 7 dager før det sluttet. Det var mange timers opphold mellom blødningene. Anonymkode: a3e6a...5e6
AnonymBruker Skrevet 13. mars #8 Skrevet 13. mars Det kan komme veldig lite i noen dager for å så komme mer senere. Blødde du mye rett etter fødsel? Anonymkode: 80ef8...68c
AnonymBruker Skrevet 13. mars #9 Skrevet 13. mars Jeg ble også overrasket over å nesten ikke blø i det hele tatt. Jeg bare spottet litt, liksom! Så, dag to etter fødsel, nøs jeg og ut kom en blodklump på størrelse med en appelsin 😂😂😂. (det viste seg senere at jeg hadde rester av morkaken igjen oppi der. Kanskje du skal høre med føden?) Anonymkode: a50b6...13a
AnonymBruker Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars Sist gang kom det en liten blødning først og så gikk det noen dager før selve renselsen mer begynte å komme. Jordmor sa det var helt normalt. Anonymkode: 4c0fa...12f
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Skrevet 14. mars Takk for svar dere! beroligende å vite at det ikke er unormalt Anonymkode: 73799...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå