Gå til innhold

Hva tenker du om folk som serverer Toro sjokoladekake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du klagde høyt håper jeg?

Anonymkode: cac94...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? 

Anonymkode: f223a...eb5

For å vite at det er Toro så må man jo ha kjennskap til at det er Toro … med mindre folk utbasunerer til alle: folkens, sjekk denne Toro kaken jeg har bakt. Nam. God kake. Sjekk den ut da vel. 

Anonymkode: 00d5d...452

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trolletråd!

Anonymkode: 27a4a...9ae

Nei, må nok skuffe deg der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker: hvordan våger du å bake en Toro kake… men så kortslutter jeg og tenker: godt med kake. Jeg må ta kake før alle spiser den opp… første mann til sjokolade kaken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? 

At de har gluten allergi. Det tenker jeg hver gang jeg hører Toro og kake 😂

Anonymkode: 374c3...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke jeg hadde merket forskjell på toro og konditori kake for å være helt ærlig. Er ikke noe stort kakemenneske heller, foretrekker sjokolade. :D Uansett, kake er kake. Toro sin sjokoladekake er genial siden den er glutenfri.

Anonymkode: beb6e...ad3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortskjemten. Toro er da bra nok. Ikke alle er 50-talls husmødre som dyrker kakaoen selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker nam, de har bakt.

Anonymkode: 8b1ac...f70

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (1 minutt siden):

Bortskjemten. Toro er da bra nok. Ikke alle er 50-talls husmødre som dyrker kakaoen selv. 

Dessuten blir det jo bare mer sjokoladekake tilgjengelig til oss hvis det er noen som nekter å spise sjokolade kake fra Toro…  det er jo bra. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (Akkurat nå):

Jeg er bortskjemt? Ja, kanskje jeg er det, men på en god måte. Jeg er oppvokst og oppfostra på ekte mat og ekte kaker. Ingen som er nærme meg kunne drømme om å servere Torokake når noe skulle feires. Da er det bedre å kjøpe en ferdig kake og være ærlig om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker de enten er late eller er litt «enkle». Finner en unnskyldning for å takke nei neste gang om jeg blir invitert igjen til sånne folk. Jeg kan heller invitere dem til meg om de ellers er fine folk jeg gjerne vil henge med.

Anonymkode: a8f7c...9ca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lag selv hvis du er så jækla høy på pæra. 

Anonymkode: e0750...8c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jo spise sykt mye Toro, om du kjente igjen en kake.

Anonymkode: 4221a...e08

Nei? Jeg har et par ganger av mitt liv tatt en bit av en toro-kake, det holdt lenge. Har du ikke smaksløker siden du må spise sykt mye av det for å gjenkjenne en smak/konsistens?

jegerrinne skrev (1 time siden):

Tenker ikke så mye over det.

Husker og på et foreldre møte sa et av barna at det letteste til tider var å lage toro sjokolade kake pga allergi datteren der i huset hadde, den kunne ho spise

Utrolig merkelig holdning av foreldre. Kan skjønne at det er det letteste om en gjest har allergi man ikke er vant til å måtte tilpasse for, men trist at foreldrene ikke bryr seg nok om sin egen unge til å unne henne en god kake.

Daria skrev (1 time siden):

Jeg pleier ikke analysere eller spørre om hvordan kakene jeg får servert er bakt, og har av den grunn heller ikke nok kunnskap til å kunne gjenkjenne en Toro-kake på smaken... God kake er god kake, og de aller fleste kaker jeg har blitt utsatt for har vært gode.

De fleste kaker jeg har vært utsatt for er ikke spesielt gode, og toro pleier å være blant de verste. Har nesten sluttet å smake på kaker når jeg er hos folk jeg ikke kjenner godt nok til å vite om de baker selv, for det er så vanskelig å bli kvitt resten av kakestykket på en diskret måte om den er uspiselig.

Brownien til Toro er faktisk spiselig da, men langpannekaka er helt grusom.

Anonymkode: a8f7c...9ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker "så snill vedkommende er som har laget kake til alle sammen ".

Ikke alle er like gode bakere. Ikke alle har de ekstra ingrediensene til kake i hus. Ikke alle har tid til overs til å lage fra bunnen av.

Vær takknemlig for det du får. Er du ikke fornøyd, lavære å spise det.

Hilsen ei som unngår ultraprosessert mat så godt det lar seg gjøre, som liker og er flink til å bake fra bunnen av, som alltid har basisvarer i hus til å slenge sammen noe, men som likevel klarer å vise takknemlighet for at noen andre valgte toro når de skulle lage kake.

Anonymkode: 9d1d8...4d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De tenker vell at kake er kake, og at det får gå bra. Ikke alle har interesse, utstyr eller tid til å gjøre noe mer ut av det. Ikke alle har råd til å dra ut en kake fra bakeri heller. Bryr meg ikke så mye om kaker generelt, og det er ikke noe jeg går og gleder meg til. Kaffe er vell mer min lidenskap, men blir ikke skuffa om folk serverer pulverkaffe av den grunn.

Anonymkode: 73338...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, tenker du får bake selv neste gang dere skal feire noe! 

Anonymkode: 91b35...c4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vær glad du fik kake du!

På skolen og i bhg blir det oftr servert toro kake, de er glutenfri og alle tåler og liker de!

Men selv lager jeg hjemmelaget. Men klager no ikke om jeg får toro! 

Anonymkode: 9b167...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. 

Toro sjokoladekake tørr? Da lager man den feil. Husk at alle komfyrer er ulike.

Anonymkode: f33ef...831

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om jeg hadde kjent forskjell, du er nok mer vant til Torokaker enn jeg er. Men du får huske på dette innlegget ditt når du skal lage kake til noen, kan være noen vil klage på deg fordi kaka ikke faller i smak. Koselig det, ikke sant?

Anonymkode: aec73...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mmm, Toro sjokoladekake (og gulrotkake og brownies) er digg 😋

Anonymkode: fbd99...343

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...