AnonymBruker Skrevet 12. mars #81 Del Skrevet 12. mars Skandaløst! Minner meg om den gangen en dame fra en annen avdeling skulle takke vår avdeling. Hun lovet ostekake. Joda, hun kom med ostekake - men det var en sånn ostekake som IKKE VAR BAKT - altså bare stivnet. Forferdelig skuffelse! Anonymkode: 761bb...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #82 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det må dere bare synes,det lever jeg godt med. Jeg liker å nyte livet med ekte mat, og syns det er trist at verden har blitt et sted for lettvinte løsninger. Anonymkode: f223a...eb5 Du spurte jo i HI hva vi tenkte. Det har du fått svar på. Anonymkode: f0db3...3be 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #83 Del Skrevet 12. mars Torokakene er ikke tørre om de ikke er stekt for lenge. Om dette hadde vært en helt hjemmelaget kake hadde den også vært tørr om den hadde vært overstekt... Anonymkode: 223b9...58f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #84 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du spurte jo i HI hva vi tenkte. Det har du fått svar på. Anonymkode: f0db3...3be Jeg spurte ikke hva folk mente om MEG Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #85 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det kalles basisvarer og de fleste voksne har slik i hus. Anonymkode: f223a...eb5 Jeg er voksen og har ikke det. Fordi jeg baker ikke. Anonymkode: 013be...baf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamel Skrevet 12. mars #86 Del Skrevet 12. mars En kake er ikke så viktig for meg at jeg hadde blitt skuffet for Toro kake 😂 Har ikke hørt om voksne som blir skuffet for sånt, men nå kjenner ikke jeg hele Norge da. Kanskje jeg hadde blitt bittelitt skuffet hvis jeg hadde trodd det var sjokoladekake jeg skulle få servert et sted men så var det formkake med sukat i stedet for. Da hadde jeg nok blitt bittelitt skuffet da, men bare bittelitt og jeg hadde ikke trengt å forsyne meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #87 Del Skrevet 12. mars Tenker det er helt greit, men jeg pleier å legge til ekstra indigrienser, og får masse skryt av den. Anonymkode: ecb23...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #88 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er voksen og har ikke det. Fordi jeg baker ikke. Anonymkode: 013be...baf Det er jo mer enn kaker mel og sukker og andre basisvarer kan brukes til. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #89 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva vet du om økonomien, privatlivet og hverdagslivet til den som bakte kaka, TS? Det er ikke alle som kan dra hjem fra jobb og sitte på ræva i sofaen hele kvelden med strikketøy. Det er flere ganger at jeg ikke har kunnet starte på en kake før kl 21 på kvelden pga 3 aktive barn, og da blir det ikke 3 timer med konditorkunst og crème pattissiere for å si det slik. Anonymkode: 42cf3...d5f Jeg forventer ikke å få servert kake av kolleger. Har de ikke tid eller råd, er det bare å la være. God hjemmelaget kake settes selvsagt pris på, men spar meg for posekaker. Anonymkode: 9d641...bfc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #90 Del Skrevet 12. mars Hadde aldri smakt at det var toro, så hadde ikke tenkt noe Anonymkode: 6a4f4...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #91 Del Skrevet 12. mars kamel skrev (1 minutt siden): En kake er ikke så viktig for meg at jeg hadde blitt skuffet for Toro kake 😂 Har ikke hørt om voksne som blir skuffet for sånt, men nå kjenner ikke jeg hele Norge da. Kanskje jeg hadde blitt bittelitt skuffet hvis jeg hadde trodd det var sjokoladekake jeg skulle få servert et sted men så var det formkake med sukat i stedet for. Da hadde jeg nok blitt bittelitt skuffet da, men bare bittelitt og jeg hadde ikke trengt å forsyne meg. Hadde du blitt skuffet over denne... https://www.detsoteliv.no/oppskrift/skuffekake Anonymkode: 761bb...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamel Skrevet 12. mars #92 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du blitt skuffet over denne... https://www.detsoteliv.no/oppskrift/skuffekake Anonymkode: 761bb...ebf Nei. Den så god ut 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #93 Del Skrevet 12. mars Er det så galt får du lage kake selv da. Forstår ikke helt problemet. Du må jo ikke spise hvis du ikke vil ha vet du. Anonymkode: ee595...e95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #94 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det så galt får du lage kake selv da. Forstår ikke helt problemet. Du må jo ikke spise hvis du ikke vil ha vet du. Anonymkode: ee595...e95 Nei jeg spiste den ikke heller. Men jeg er sjokkert over folks lave standard, det er poenget. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #95 Del Skrevet 12. mars Jeg blir glad, for da er det lett å la være å spise. Jobber med å gå ned i vekt. 😅 Anonymkode: cf8cf...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #96 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner igjen kaker som er laget av gode ingredienser. Denne var helt tydelig ikke det, den var så tørr at jeg hadde fått hoste om jeg spiste mer. Anonymkode: f223a...eb5 Torokaka blir alltid veldig saftig når jeg lager den. Godt du har vett til å ta opp de store verdensproblemer TS. Det er jo ingen krig å bry seg om for tida i alle fall. Toro er helt topp, enda godt ikke alle er så utakknemlig som deg. Anonymkode: 5d447...2d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #97 Del Skrevet 12. mars Jeg tenker det er helt kurant. Noen liker ikke å bake eller har ikke tid. Vi har slikt kakelotteri på jobb, der man "ufrivillig" blir trukket ut til å medbringe kake e.l til fredagskosen. Alt etter hvem som er på jobb, så kan det variere mellom 15-20 stk. Jeg kjenner av og til at jeg blir stresset når det er min tur. Jobber stort sene kvelder i travle periode og jeg blir typisk trukket ut i de ukene jeg har det som mest travelt. Da er ikke jeg veldig gira på å starte med å bake kake fra scratch, det tar tross alt noen timer. Da tenker jeg det er helt greit med Toro-kake eller kjøpekake for den saks skyld. Det viktigste er at man bidrar med noe. Vi får mye rart på jobben hos oss også. Totalt mislykkede kaker. Menn som baker, men som samtidig har fått med seg noe ferdigkjøpt fra kona. Rå kaker, svidde kaker, tørre kaker, kjøpekaker, Toro-kaker, skikkelig vonde kaker. Og så har du de som baker de "perfekte" kakene og soler seg i glansen av alt skrytet som kommer. Alle kan ikke være på topp i alt og man bidrar etter anledning og ressurser. Anonymkode: 9b16c...df0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #98 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Torokaka blir alltid veldig saftig når jeg lager den. Godt du har vett til å ta opp de store verdensproblemer TS. Det er jo ingen krig å bry seg om for tida i alle fall. Toro er helt topp, enda godt ikke alle er så utakknemlig som deg. Anonymkode: 5d447...2d9 Vi trenger ikke KG da, hvis alt mindre enn krig ikke kan lages tråd om. Tro meg , jeg leser mange tråder som er totalt uinteressante her men de hopper jeg bare over . Akkurat som at du ikke trenger å svare i tråder du ikke syns eg viktige nok. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
l86 Skrevet 12. mars #99 Del Skrevet 12. mars Tenker at det er godt å se at andre heller ikke alltid orker å bake noe annet enn fra ferdigpose! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #100 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var en som hadde gifta seg som de skulle feire. Da lager man noe bedre mener jeg. Men tydeligvis så har jeg høyere standard enn de fleste her. Jeg er egentlig overraska over at en sånn kake ble servert for her i bygda er folk kjent for å være kakefolk og bake skikkelig. Anonymkode: f223a...eb5 Trolletråd! Anonymkode: 27a4a...9ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå