Gaia Skrevet 12. mars #41 Del Skrevet 12. mars Jeg lager kakene mine fra bunnen, men Toro er helt innafor. Det er mange som ikke kan å bake, så da er Toro-miksene veldig enkle å lage. Vær glad man får kake i det hele tatt. Å snakke sånn om kolleger er snobberi. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #42 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tar ikke til takke med søppel dessverre. Jeg vil like det jeg spiser, ikke få problemer med å spise det. Anonymkode: f223a...eb5 Tror det er den som bakte du har problemer med 🤔 må ligge noe annet bak enn bare kaken her altså, med alle de stygge kommentarene dine Anonymkode: 435b4...503 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #43 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vedkommende gadd sikkert ikke bruke tid på å lage kake til kollegaer som bare er drittfolk. Anonymkode: 179bd...171 Det var en som hadde gifta seg som de skulle feire. Da lager man noe bedre mener jeg. Men tydeligvis så har jeg høyere standard enn de fleste her. Jeg er egentlig overraska over at en sånn kake ble servert for her i bygda er folk kjent for å være kakefolk og bake skikkelig. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #44 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man klarer virkelig å bake en skikkelig kake på samme tid som en torokake. Det gjør jeg stadig vekk. Anonymkode: f223a...eb5 Det gjør du ikke. Har smakt kakene dine. Fikk hoste Anonymkode: f46c3...264 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #45 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det er den som bakte du har problemer med 🤔 må ligge noe annet bak enn bare kaken her altså, med alle de stygge kommentarene dine Anonymkode: 435b4...503 Det dreier seg om kaken. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #46 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tar ikke til takke med søppel dessverre. Jeg vil like det jeg spiser, ikke få problemer med å spise det. Anonymkode: f223a...eb5 Så ikke spis det da. Herlighet så mye problemer du lager deg ut av en kake. Furt i en krok som et lite barn men vedkommende som lagde kake til deg var alt for snill med deg. Utakknemlig grinunger fortjener skjeldent mer enn søppel uansett. Jeg hadde gått for sølekake av den typen en lager i barnehagen skulle jeg laget kake til noen som deg. Anonymkode: 747e3...d36 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #47 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det gjør du ikke. Har smakt kakene dine. Fikk hoste Anonymkode: f46c3...264 Særlig. Jeg har ikke bakt Toro en eneste gang i mitt liv faktisk. Det ville jeg sett på som et digert nederlag og flaut. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #48 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man klarer virkelig å bake en skikkelig kake på samme tid som en torokake. Det gjør jeg stadig vekk. Anonymkode: f223a...eb5 Jada, du er så flink så. Hvordan vet du hvor lang tid det tar å lage en torokake, forresten? Anonymkode: 11e65...42a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #49 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var en som hadde gifta seg som de skulle feire. Da lager man noe bedre mener jeg. Men tydeligvis så har jeg høyere standard enn de fleste her. Jeg er egentlig overraska over at en sånn kake ble servert for her i bygda er folk kjent for å være kakefolk og bake skikkelig. Anonymkode: f223a...eb5 Hvorfor lagde ikke du en fæncy bryllupskake med ordentlige ingredienser da, for å hedre? I og med at du har en høyere standard mener jeg. Torogjengen din har jo bidratt mer enn deg. Anonymkode: c1480...323 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #50 Del Skrevet 12. mars Supert! Da kan jeg spise den. Selv har jeg i godt smør og rømme i røra, men den er gull for rask bakst for glutenallergikere. Anonymkode: 44772...fe6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #51 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ikke spis det da. Herlighet så mye problemer du lager deg ut av en kake. Furt i en krok som et lite barn men vedkommende som lagde kake til deg var alt for snill med deg. Utakknemlig grinunger fortjener skjeldent mer enn søppel uansett. Jeg hadde gått for sølekake av den typen en lager i barnehagen skulle jeg laget kake til noen som deg. Anonymkode: 747e3...d36 Skulle jo ønske jeg aldri forskynte meg av den da. Det var ikke til meg kaken var. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #52 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Særlig. Jeg har ikke bakt Toro en eneste gang i mitt liv faktisk. Det ville jeg sett på som et digert nederlag og flaut. Anonymkode: f223a...eb5 Hadde nok vært bedre enn de tørre hostekakene dine Anonymkode: f46c3...264 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 12. mars #53 Del Skrevet 12. mars Dette må jo være tull. Det er ingen som «gleder seg til sjokoladekake på jobb». Cred til den som i det hele tatt stiller med kake. Selv om jeg personlig ikke baker med ferdigprodukter, må jeg innrømme at toros brownies er minst like bra som hjemmelaget. Og all respekt for dem som ikke har tid og anledning til å styre med et lass med råvarer, men likevel baker. I-landsproblem, på aller øverste hylle. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #54 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor lagde ikke du en fæncy bryllupskake med ordentlige ingredienser da, for å hedre? I og med at du har en høyere standard mener jeg. Torogjengen din har jo bidratt mer enn deg. Anonymkode: c1480...323 fordi de hadde gifta seg i hemmelighet og jeg visste ikke om det før kaken sto på bordet. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #55 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): fordi de hadde gifta seg i hemmelighet og jeg visste ikke om det før kaken sto på bordet. Anonymkode: f223a...eb5 Da hadde du heller ikke gledet deg til kake da, så det gikk sikkert fint at du måtte stå over dette tørre kakespetakkelet. Mer på resten. Anonymkode: c1480...323 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #56 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var en som hadde gifta seg som de skulle feire. Da lager man noe bedre mener jeg. Men tydeligvis så har jeg høyere standard enn de fleste her. Jeg er egentlig overraska over at en sånn kake ble servert for her i bygda er folk kjent for å være kakefolk og bake skikkelig. Anonymkode: f223a...eb5 Oi oi, her er den bitre og sure nabokjerringa som ikke takler at andre ikke har 2-3 timer med dødtid på kveldene til å lage flotte festkaker fra bunnen av 😂 Anonymkode: 42cf3...d5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #57 Del Skrevet 12. mars Lychees skrev (Akkurat nå): Dette må jo være tull. Det er ingen som «gleder seg til sjokoladekake på jobb». Cred til den som i det hele tatt stiller med kake. Selv om jeg personlig ikke baker med ferdigprodukter, må jeg innrømme at toros brownies er minst like bra som hjemmelaget. Og all respekt for dem som ikke har tid og anledning til å styre med et lass med råvarer, men likevel baker. I-landsproblem, på aller øverste hylle. Det er ikke tull. Og da har du ikke smakt mine brownies! Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #58 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle jo ønske jeg aldri forskynte meg av den da. Det var ikke til meg kaken var. Anonymkode: f223a...eb5 Forsynte * Anonymkode: 42cf3...d5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #59 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må du bare tro. Det er fakta for meg at jeg får det. Anonymkode: f223a...eb5 «Hva er denne kaken laget av? Jeg kan ikke spise tørr kake pga overfølsom hals… da begynner jeg å hoste… Toro, sier du? Å, nå blir jeg bare så skuffet her… Ærlig talt, da kan du like gjerne la være å ta med kake… jeg forventer at alt skal lages fra bunn av, slik at JEG kan spise den, og at JEG blir fornøyd…Ok, kan smake litt… æsj, den var tørr, jeg pirker av glasuren og kaster resten, jeg… men jeg er ikke fisefin, altså…» Anonymkode: f0db3...3be 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 12. mars #60 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle jo ønske jeg aldri forskynte meg av den da. Det var ikke til meg kaken var. Anonymkode: f223a...eb5 Du har min største medlidenhet. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå