Daria Skrevet 12. mars #21 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. Anonymkode: f223a...eb5 Hvis den var tørr, var problemet sannsynligvis stekingen, ikke ingrediensene. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kalles basisvarer og de fleste voksne har slik i hus. Anonymkode: f223a...eb5 Noen voksne er opptatt av sunn mat, og har derfor såklart ikke mel og sukker i huset. Anonymkode: 4221a...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min type mennesker, ikke nødvendigvis fordi Toro er verdens beste mat, det er derimot helt greit og en velsignelseå bruke innimellom. Men "mine mennesker" fordi de vanligvis ikke er fisefine sosse typer med nesen i sky som tror de er så forbanna mye bedre enn alle andre og har en motbydelig holdning ovenfor andre mennesker. Typisk sånne folk som deg ts, vær glad du fikk kake i det hele tatt. Sølekake er mer tilpasset utakknemlige mennesker, så det vsr egentlig fu du burde fått servert ts. Anonymkode: 747e3...d36 Fisefin er det siste jeg er! Men kake skal være saftig og god ellers så kan de spare seg. Dessuten er Torokake ultraprossesert og det er ikke kroppen min glad i. Anonymkode: f223a...eb5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et sted må grensa gå! Når man ikke gidder å legge mer jobb enn å smekke sammen en Torokake så hedrer man ikke akkurat den som feires. Anonymkode: f223a...eb5 Åååå stakkkaaaaarrrs... Anonymkode: 95916...18d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 11e65...42a What? Jeg har overfølsom hals og hoster lett når ting er tørt. Men empatien er visst fraværende hos deg, god bedring. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fisefin er det siste jeg er! Men kake skal være saftig og god ellers så kan de spare seg. Dessuten er Torokake ultraprossesert og det er ikke kroppen min glad i. Anonymkode: f223a...eb5 Ta til takke med det du får som noen i det hele tatt har ofret en halv kalori på, utakknemlige mennesker er skjeldent verdt mer enn Toro uansett. Anonymkode: 747e3...d36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #27 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fisefin er det siste jeg er! Men kake skal være saftig og god ellers så kan de spare seg. Dessuten er Torokake ultraprossesert og det er ikke kroppen min glad i. Anonymkode: f223a...eb5 Synes bare du er utakknemlig! Anonymkode: 435b4...503 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #28 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er uansett bedre å kjøpe en pose ferdig kake, enn å skulle kjøpe inn sukker, mel ect Hva skal jeg med slikt i huset utenom til en kake?? Anonymkode: 4221a...e08 Bake andre ting? F.eks gjærbakst. Anonymkode: ca412...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #29 Del Skrevet 12. mars Kjenner ikke igjen Toro-kake på smaken. Så helt greit for meg. Synes alle formkaker er litt kjedelige uansett. Anonymkode: fd2fd...531 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #30 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. Anonymkode: f223a...eb5 Da har de nok heller stekt den for lenge. Som firebarnsmor i full jobb har jeg svart belte i Torokaker, og de er ikke spesielt tørre i seg selv. Tro meg. Jeg har bakt hundrevis. Anonymkode: a76eb...775 13 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #31 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta til takke med det du får som noen i det hele tatt har ofret en halv kalori på, utakknemlige mennesker er skjeldent verdt mer enn Toro uansett. Anonymkode: 747e3...d36 Tar ikke til takke med søppel dessverre. Jeg vil like det jeg spiser, ikke få problemer med å spise det. Anonymkode: f223a...eb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #32 Del Skrevet 12. mars Hvorfor skal man tenke og mene så mye om det? Samma det vel. Kake. Nam. Anonymkode: 0af3a...a76 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #33 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): What? Jeg har overfølsom hals og hoster lett når ting er tørt. Men empatien er visst fraværende hos deg, god bedring. Anonymkode: f223a...eb5 Du er nå et morsomt troll som kommer på slikt som at du hoster av en tørr kake 😂😂😂 Anonymkode: ca412...f50 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #34 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et sted må grensa gå! Når man ikke gidder å legge mer jobb enn å smekke sammen en Torokake så hedrer man ikke akkurat den som feires. Anonymkode: f223a...eb5 Hva vet du om økonomien, privatlivet og hverdagslivet til den som bakte kaka, TS? Det er ikke alle som kan dra hjem fra jobb og sitte på ræva i sofaen hele kvelden med strikketøy. Det er flere ganger at jeg ikke har kunnet starte på en kake før kl 21 på kvelden pga 3 aktive barn, og da blir det ikke 3 timer med konditorkunst og crème pattissiere for å si det slik. Anonymkode: 42cf3...d5f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #35 Del Skrevet 12. mars Derfor jeg aldri tar med kake på jobb, alltid noen som må klage. Anonymkode: 15a9c...236 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #36 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da har de nok heller stekt den for lenge. Som firebarnsmor i full jobb har jeg svart belte i Torokaker, og de er ikke spesielt tørre i seg selv. Tro meg. Jeg har bakt hundrevis. Anonymkode: a76eb...775 Man klarer virkelig å bake en skikkelig kake på samme tid som en torokake. Det gjør jeg stadig vekk. Anonymkode: f223a...eb5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #37 Del Skrevet 12. mars Vedkommende gadd sikkert ikke bruke tid på å lage kake til kollegaer som bare er drittfolk. Anonymkode: 179bd...171 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #38 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er nå et morsomt troll som kommer på slikt som at du hoster av en tørr kake 😂😂😂 Anonymkode: ca412...f50 Det må du bare tro. Det er fakta for meg at jeg får det. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #39 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): What? Jeg har overfølsom hals og hoster lett når ting er tørt. Men empatien er visst fraværende hos deg, god bedring. Anonymkode: f223a...eb5 Har aldri smakt torokake. Men tviler på at den er noe tørrere enn andre kaker. Kan ikke spise knekkebrød heller du da, for det er ihvertfall tørt. Selv hjemmelagde knekkebrød fra bunnen av laget på egendyrket og selvkvernet korn er tørt. Jeg har masse empati, nesten litt for mye. Men jeg er også en menneskekjenner og skjønner at denne tråden kun er laget for å hetse de som bruker Toro 🧌 Anonymkode: 11e65...42a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #40 Del Skrevet 12. mars Tenker hurra, noen har bakt sjokoladekake. Nam. Toro er perfekt. Glutenfri, går raskt, og er god. Anonymkode: c1480...323 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå