Mardina Skrevet 25. mars #241 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke vi automatisk skal gå ut fra at TS er en kvinne Anonymkode: cf523...9e1 Er ganske sikker på at det er det. Typisk bitch-oppførsel det der 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 25. mars #242 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 20.07): Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 Uhørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #243 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 20.07): Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 Den klassiske sjokolade-langpannekaken som mamma pleide å bake i oppveksten min ligner faktisk litt på Toro..eller er det omvendt, hehe;) Mammas oppskrift er selvfølgelig betydelig eldre. Uansett, Toro og andre bakemikser gir unektelig søte og litt "endimensjonale" kaker, velegnet til arrangementer der man skal favne bredest mulig. Kan selvsagt ikke sammenlignes med en mørk og "voksen" konfektkake eller noe. Det høres jo rett og slett ut som du er kresen eller har annerledes smak enn de fleste, hvis du synes Toro-kake er nærmest uspiselig. Jeg vedder på at kakefatet på jobb ble tomt, jeg;) Anonymkode: 7d245...92b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #244 Del Skrevet 25. mars Har selv jobbet hele livet med matlaging 30 år +, blir kjempeglad om jeg for engangsskyld slipper å stå for bakingen/kokingen. Det går fint å stå over om man ikke liker det som blir servert. Anonymkode: cb0a4...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #245 Del Skrevet 28. mars Så vidt jeg husker smaker Toro kaken ganske godt. Anonymkode: 58e63...466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #246 Del Skrevet 28. mars Kg- klaaaaaassiker😍😍😍 Anonymkode: af92d...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #247 Del Skrevet 30. mars Avskyr folk som lager Toro kaker Anonymkode: 76cab...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #248 Del Skrevet 30. mars Fellesnevneren er ofte historie om mislykket ekteskap. Anonymkode: 76cab...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #249 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 11.40): Den klassiske sjokolade-langpannekaken som mamma pleide å bake i oppveksten min ligner faktisk litt på Toro..eller er det omvendt, hehe;) Mammas oppskrift er selvfølgelig betydelig eldre. Uansett, Toro og andre bakemikser gir unektelig søte og litt "endimensjonale" kaker, velegnet til arrangementer der man skal favne bredest mulig. Kan selvsagt ikke sammenlignes med en mørk og "voksen" konfektkake eller noe. Det høres jo rett og slett ut som du er kresen eller har annerledes smak enn de fleste, hvis du synes Toro-kake er nærmest uspiselig. Jeg vedder på at kakefatet på jobb ble tomt, jeg;) Anonymkode: 7d245...92b Er det negativt å være kresen på den måten at man liker kvalitet? Jeg syns ikke det. Dessuten: hvorfor skal man lage noe mindre bra fordi det er på jobb? Jeg legger like mye sjel og arbeid i en kake til jobb,møte som et bryllup. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #250 Del Skrevet 30. mars Tenker ikke noe om folk som serverer Toro-kake, men folk som spør hva man tenker om folk som serverer toro-kake derimot… Anonymkode: fac9f...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 30. mars #251 Del Skrevet 30. mars Hadde nok ikke kjent på smaken at det var toro siden det er et par år siden jeg har smakt det (som jeg vet om selv), men det finnes jo både knallgode og kjedelige kaker. Resultatet er uansett det samme: jeg spiser mitt ene stykke, tenker det var godt med noe søtt og sier ingenting om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #252 Del Skrevet 30. mars Toro kake med selvlaget sjokoladekrem smaker bra. Laget den 20 talls bursdager for barna siste 15 årene🎉 Driter i hva andre måtte mene. Anonymkode: 6a17d...016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #253 Del Skrevet 30. mars Mener at hvis man serverer Toro så sier man det. Skulle jeg servere noe ferdigkjøpt så sier jeg det. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. april #254 Del Skrevet 1. april Mye bedre med Regia, klarer ikke lage likegod selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 1. april #255 Del Skrevet 1. april Jeg syns heller ikke at slike kaker er noe gode, men jeg skjønner også at det finnes mange som ikke er noe glad i å bake. De har jo prøvd å gjøre noe hyggelig ved å ta med en kake selv om de ikke har lagd den fra "scratch". Jeg hadde nok bare takket nei på en høflig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #256 Del Skrevet 1. april Jaane doe skrev (59 minutter siden): Jeg syns heller ikke at slike kaker er noe gode, men jeg skjønner også at det finnes mange som ikke er noe glad i å bake. De har jo prøvd å gjøre noe hyggelig ved å ta med en kake selv om de ikke har lagd den fra "scratch". Jeg hadde nok bare takket nei på en høflig måte. Hadde de sagt fra at det var Toro så hadde jeg ikke forskynt meg i det hele tatt. Server ikke Toro og lat som ingenting,er min mening. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #257 Del Skrevet 5. april Det aller største moroa man kan ha er jo å avsløre at det er Toro når Toro-haterne hiver ned sitt 3.stykke og lovpriser hvor god den er 🤣🤣 Snakk om surtryner da... Anonymkode: d6f4c...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #258 Del Skrevet 5. april Er det mulig å ikke være fornøyd med toro? Da er en rimelig prippen Anonymkode: 15a9c...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #259 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2025 den 15.56): Det aller største moroa man kan ha er jo å avsløre at det er Toro når Toro-haterne hiver ned sitt 3.stykke og lovpriser hvor god den er 🤣🤣 Snakk om surtryner da... Anonymkode: d6f4c...9ba Det ville aldri skjedd med meg,jeg kjenner det på første biten. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå