Maskinfører Skrevet 13. mars #221 Del Skrevet 13. mars Toro er ok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 13. mars #222 Del Skrevet 13. mars Tenker ikke noe over det. Kan fint finne på å servere Toro-kake jeg og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #223 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 Jeg vil heller ha toro kake enn ingen kake. Anonymkode: dbaf5...bd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #224 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det er feil å ha forventninger om at folk legger ned litt innsats i det man serverer? Jeg blir skuffa over menneskeheten hvis det er jevnt over greit å servere søppel. Det er min mening,og den får dere nok bare godta. Anonymkode: f223a...eb5 Man kan forvente alt man vil, men det går jo bare ut over en en selv om en blir så skuffet at en begynner å sammenlikne med boss osv. Jeg blir ikke superglad om det serveres rawfoodkaker med et stort smil, for eksempel, men jeg er samtidig takknemlig for bryet som noen har lagt ned for å prøve å bidra med noe godt, spiser et lite stykke og går videre med dagen min.... Anonymkode: d4940...09e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #225 Del Skrevet 13. mars Helt grei for et kakestykke på jobb! Synes faktisk de er veldig gode jeg, i forhold til mange tørre hjemmelagede saker folk kommer med 😊 Anonymkode: 707c2...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 13. mars #226 Del Skrevet 13. mars Synes Toro kaken er veldig god og så er den faktisk glutenfri også. Gjør meg ingenting og jeg ser ikke ned på noen som serverer det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. mars #227 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 20.13): Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. Anonymkode: f223a...eb5 Det finnes barn som går sulten til sengs her i Norge (og andre land forsåvidt) og du lager en stor sak av en sjokoladekake fra Toro?!?! 😳 Neste gang får du lage en Sacher-sjokoladekake og ta med selv, frøken Prippen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. mars #228 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 20.07): Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 Toro er helt ok 👏 God prioritering tenker jeg om man ønsker å bidra men ikke orker å styre altfor mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #229 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du betviler at jeg har en jobb nå ja? Tro hva du vil,det er ikke alle som jobber 24/7. Ok AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har lært nå,neste gang blir det neitakk til kake fra den personen. Ellers er det masse hjemmebakst der,så det er ikke slik at Toro er trenden. Heldigvis så klager jeg så mye jeg vil 😀 Anonymkode: f223a...eb5 TS HAR NÅ LÆRT AT HUN IKKE SKAL SPISE ALT HUN FÅR SERVERT. LIKE A CHILD🎈😃 Anonymkode: fa6f1...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #230 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg bruker denne, bare at jeg har den i en rund form for da føler jeg den blir enda mer saftig. Deler den og dynker med melk på begge innvendige sidene. Også er det krem da, det er alt etter hvliken type jeg lager. Ofte lager jeg en sjokolade ostekrem, har dette inni og utpå kaken. Ellers har jeg bringebær/jordbærsyltetøy og vaniljekrem inni kaken, også sjokolade ostekrem utpå, den er veldig god! Jeg er veldig glad i sjokolade ostekrem ser du, så derfor går den kremen ofte igjen. Ellers har jeg også brukt den til red velvet kake. Da tar du oppi rød konditorfarge i røra og følger oppskriften ellers. Like god som om den skulle vært kjøpt på bakeri! Jeg laget også en med hermetiske pærer en gang i tiden, veldig god! Men jeg husker ikke hvilken krem jeg brukte da. Skjærte ihvertfall hermetiske pærer opp i biter og hadde inni røra og stekte. Fantastisk fod var den! Anonymkode: 69f52...e99 Ser jeg tok bilde av en som var glutenfri, jeg bruker vanlig, ikke glutenfri just to know. Vet ikke om det er noe smaksforskjell på de. Anonymkode: 69f52...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #231 Del Skrevet 18. mars Måtte bare innom og informere om at Torokaka gikk ned på høykant 👌 Anonymkode: 0d99b...4d5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #232 Del Skrevet 19. mars Hva jeg tenker om folk som serverer Toro-kake? Jeg tenker at de har et liv. Anonymkode: 5b29b...020 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #233 Del Skrevet 19. mars Den Toro kaka vi mekker sammen er alltid saftig og god. Får alltid skryt😁 Anonymkode: af3c0...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 24. mars #234 Del Skrevet 24. mars Greit for meg. Jeg vet ikke hvordan Toro sin sjokoladekake smaker, så jeg hadde ikke merket noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #235 Del Skrevet 25. mars Mardina skrev (På 14.3.2025 den 1.26): Det finnes barn som går sulten til sengs her i Norge (og andre land forsåvidt) og du lager en stor sak av en sjokoladekake fra Toro?!?! 😳 Neste gang får du lage en Sacher-sjokoladekake og ta med selv, frøken Prippen 😄 Tror ikke vi automatisk skal gå ut fra at TS er en kvinne Anonymkode: cf523...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #236 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tror ikke vi automatisk skal gå ut fra at TS er en kvinne Anonymkode: cf523...9e1 Ts er en dame. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #237 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts er en dame. Anonymkode: f223a...eb5 Nei,ts er et godt kjerringemne som kan å bake og lage mat fra bunnen. Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 25. mars #238 Del Skrevet 25. mars Jeg analyserer ikke hvis noen har laget noe til meg, jeg blir glad og takker. Om det er noe jeg ikke liker så godt forsyner jeg meg bare litt mindre enn ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #239 Del Skrevet 25. mars Jeg liker best Toro sjokoladekake. Nå er ikke jeg et kakemenneske, men Toro sin er god, og den får alle til. Anonymkode: df828...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #240 Del Skrevet 25. mars Jeg takker pent nei å står over kakespising. Anonymkode: f2d8d...d01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå