AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #61 Del Skrevet 16 timer siden Teite kvinnfolk! Anonymkode: 435b4...503 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 16 timer siden #62 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke tull. Og da har du ikke smakt mine brownies! Anonymkode: f223a...eb5 Takk, det går bra. Det gjelder å si seg fornøyd med «godt nok», ikke minst når man er så heldig å få servering fra andre. Livet er ikke en prestasjonskonkurranse på absolutt alle plan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #63 Del Skrevet 16 timer siden Omg dette er en ikke-sak Anonymkode: 21977...bee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #64 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det må du bare tro. Det er fakta for meg at jeg får det. Anonymkode: f223a...eb5 Mmmmmhm Anonymkode: ca412...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #65 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var en som hadde gifta seg som de skulle feire. Da lager man noe bedre mener jeg. Men tydeligvis så har jeg høyere standard enn de fleste her. Jeg er egentlig overraska over at en sånn kake ble servert for her i bygda er folk kjent for å være kakefolk og bake skikkelig. Anonymkode: f223a...eb5 Sunnmøre? Anonymkode: e4fe5...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #66 Del Skrevet 16 timer siden Jeg tenker at den personen ikke kan bake 🫣 Toro/ferdigpose kake smaker helt forferdelig 😩 Anonymkode: 864c2...792 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #67 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skulle jo ønske jeg aldri forskynte meg av den da. Det var ikke til meg kaken var. Anonymkode: f223a...eb5 Så da skjønner jeg heller ikke hvorfor du griner som en grinunge heller. "BUUUU HUUUU, stakkars meg, jeg forsynte meg av en Toro kake, det er såååå fælt, uffameg så grusomme kollegaer er, det er så synd i meg, helt forferdelig er det, også Toro da gitt, sånnt søppel og svineri" Nei ikke fisefin i det hele tatt Ja veldig synd i deg. Stakkars deg så må lide såå veldig Anonymkode: 747e3...d36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #68 Del Skrevet 16 timer siden Uff dette var trist å høre. Må nesten kjøre et fakkeltog for dette her. Anonymkode: 2efbc...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #69 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. Anonymkode: f223a...eb5 Ok. La vær å spis da. Anonymkode: 96fe6...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #70 Del Skrevet 16 timer siden Må bare le! Så mye følelser fordi jeg angriper Torokaker Folk har nok sett for mye på Toro-oksen og tror på at " Toro er kjempegodtnok" I min munn, mage og verden baker man noe bedre hvis man vil gjøre ære på noen. Så da har jeg helt andre preferanser enn folket her på kG tydeligvis. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #71 Del Skrevet 16 timer siden Toro er mer en godt nok 👌🏻 Gidder ikke diske opp me 3 etasjers hjemmelaga sjokoladekake for jobb. Beklager å si det, men om det forventes kake på jobb, så blir det noe enkelt 🤷🏼♀️ Anonymkode: 6e6de...7be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #72 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må bare le! Så mye følelser fordi jeg angriper Torokaker Folk har nok sett for mye på Toro-oksen og tror på at " Toro er kjempegodtnok" I min munn, mage og verden baker man noe bedre hvis man vil gjøre ære på noen. Så da har jeg helt andre preferanser enn folket her på kG tydeligvis. Anonymkode: f223a...eb5 Ok. Hvorfor skriver du dette tullet? Ingen bryr seg om hva du mener om noe som helst. Anonymkode: 96fe6...142 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #73 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må bare le! Så mye følelser fordi jeg angriper Torokaker Folk har nok sett for mye på Toro-oksen og tror på at " Toro er kjempegodtnok" I min munn, mage og verden baker man noe bedre hvis man vil gjøre ære på noen. Så da har jeg helt andre preferanser enn folket her på kG tydeligvis. Anonymkode: f223a...eb5 Ja, Kvinneguiden er som du ser ganske enige om at du ER fisefin 😊👍 Anonymkode: f0db3...3be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #74 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man klarer virkelig å bake en skikkelig kake på samme tid som en torokake. Det gjør jeg stadig vekk. Anonymkode: f223a...eb5 Jammen, da tar du på deg å bake kakene fremover da. Anonymkode: b4231...8d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #75 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, Kvinneguiden er som du ser ganske enige om at du ER fisefin 😊👍 Anonymkode: f0db3...3be Det må dere bare synes,det lever jeg godt med. Jeg liker å nyte livet med ekte mat, og syns det er trist at verden har blitt et sted for lettvinte løsninger. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #76 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det var en som hadde gifta seg som de skulle feire. Da lager man noe bedre mener jeg. Men tydeligvis så har jeg høyere standard enn de fleste her. Jeg er egentlig overraska over at en sånn kake ble servert for her i bygda er folk kjent for å være kakefolk og bake skikkelig. Anonymkode: f223a...eb5 Så dumt! Bollebyen? Kakeland? Så godt du er så jævla perfekt da, tydelig at du har et kjedelig og problemfritt liv når livet butter i mot av en Kake. Du er heldig. Anonymkode: 179bd...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #77 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Hvorfor skriver du dette tullet? Ingen bryr seg om hva du mener om noe som helst. Anonymkode: 96fe6...142 Er min mening tull? Det finns verre tullete meninger på KG . Anonymkode: f223a...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JulieA Skrevet 15 timer siden #78 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Om noen serverer Toro- kake vil jeg sette pris på om de informerer om det før jeg evt forsyner meg. Spiser ikke så mye kake og når jeg en sjelden gang tar meg et stykke vil jeg ikke spise industrikake. Dårlig gjort om noen gjør som de kommer med hjemmelaget, og så er det bare posekake. Jeg liker ikke å bli lurt. Endret 15 timer siden av JulieA 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #79 Del Skrevet 15 timer siden Toro sjokoladekake og muffins er ganske praktisk servere på jobb og forskjellige arrangementer siden kakene er glutenfrie, og det smaker greit nok til å være glutenfritt. Jeg tåler ikke gluten selv, og uten erfaring er baking med glutenfritt mel ikke det enkleste. Anonymkode: ac5a8...690 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #80 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ta til takke med det du får som noen i det hele tatt har ofret en halv kalori på, utakknemlige mennesker er skjeldent verdt mer enn Toro uansett. Anonymkode: 747e3...d36 Gratulerer, du klarte å skrive "sjelden" feil på to steder! Anonymkode: c0e7f...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå