AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Tenker ikke noe spesielt. Toro er helt ok. Anonymkode: a86e1...a49 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ingenting. Var glad du fikk kake... Anonymkode: 27953...323 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Tenker «Nam, kake!» 😋 Anonymkode: f0db3...3be 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Endelig en som ikke er mathysterisk. Anonymkode: 95916...18d 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Tenker ikke så mye over det. Husker og på et foreldre møte sa et av barna at det letteste til tider var å lage toro sjokolade kake pga allergi datteren der i huset hadde, den kunne ho spise 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 Tenker det er helt ok, selv om jeg ikke pleier å bruke det Anonymkode: ddad8...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skulle feire noe på jobb og gleda meg til sjokoladekake og skuffelsen var stor da jeg kjente det var laget av en Toropose! Det er virkelig ikke godt! Hva tenker du om folk som gjør slik? Anonymkode: f223a...eb5 Du må jo spise sykt mye Toro, om du kjente igjen en kake. Anonymkode: 4221a...e08 29 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte81 Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden De kakene er virkelig gode, så jeg ville takket og bukket for at noen tok seg tid til å lage den 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker ikke noe spesielt. Toro er helt ok. Anonymkode: a86e1...a49 Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Det er uansett bedre å kjøpe en pose ferdig kake, enn å skulle kjøpe inn sukker, mel ect Hva skal jeg med slikt i huset utenom til en kake?? Anonymkode: 4221a...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Kake er kake. Har ikke spist så mye Toro kaker at jeg merker forskjell uansett. Anonymkode: 6869c...23d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Hadde ikke brydd meg, de smaker da ok. Alle er ikke bakere, så... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jo spise sykt mye Toro, om du kjente igjen en kake. Anonymkode: 4221a...e08 Jeg kjenner igjen kaker som er laget av gode ingredienser. Denne var helt tydelig ikke det, den var så tørr at jeg hadde fått hoste om jeg spiste mer. Anonymkode: f223a...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Toro er tørt og ikke godt. Jeg spiser glasuren og kasta resten. Anonymkode: f223a...eb5 For en sjarmtroll av en kollega du må være 😂 Anonymkode: f0db3...3be 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er uansett bedre å kjøpe en pose ferdig kake, enn å skulle kjøpe inn sukker, mel ect Hva skal jeg med slikt i huset utenom til en kake?? Anonymkode: 4221a...e08 Det kalles basisvarer og de fleste voksne har slik i hus. Anonymkode: f223a...eb5 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Jeg pleier ikke analysere eller spørre om hvordan kakene jeg får servert er bakt, og har av den grunn heller ikke nok kunnskap til å kunne gjenkjenne en Toro-kake på smaken... God kake er god kake, og de aller fleste kaker jeg har blitt utsatt for har vært gode. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Min type mennesker, ikke nødvendigvis fordi Toro er verdens beste mat, det er derimot helt greit og en velsignelseå bruke innimellom. Men "mine mennesker" fordi de vanligvis ikke er fisefine sosse typer med nesen i sky som tror de er så forbanna mye bedre enn alle andre og har en motbydelig holdning ovenfor andre mennesker. Typisk sånne folk som deg ts, vær glad du fikk kake i det hele tatt. Sølekake er mer tilpasset utakknemlige mennesker, så det vsr egentlig fu du burde fått servert ts. Anonymkode: 747e3...d36 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en sjarmtroll av en kollega du må være 😂 Anonymkode: f0db3...3be Et sted må grensa gå! Når man ikke gidder å legge mer jobb enn å smekke sammen en Torokake så hedrer man ikke akkurat den som feires. Anonymkode: f223a...eb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner igjen kaker som er laget av gode ingredienser. Denne var helt tydelig ikke det, den var så tørr at jeg hadde fått hoste om jeg spiste mer. Anonymkode: f223a...eb5 Anonymkode: 11e65...42a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå