Gå til innhold

Midwaist bukser som ren lange

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er bare 168 men har laaangeee ben! Liksom str34 i lengden, har prøvd og finne boen midwaist som er langt i bena også men finner ikke. Noen som vet hvor de har det eller evt har kjøpt selv?

pleier og kjøpe på Veromoda men lei av highwaist jeans nå… 

Anonymkode: a8997...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lange ben, men er også vanvittig lei av bukser med høyt liv, har en kort overkropp så det har aldri passet meg.  Før var buksene slik at de var kortere foran enn bak, nå finner jeg ikke en eneste bukse som ikke poser seg i skrittet eller stammer i magen. 

Så jeg følger tråden å håper det kommer tips om gode bukser med normale liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blingblingtahei skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke lange ben, men er også vanvittig lei av bukser med høyt liv, har en kort overkropp så det har aldri passet meg.  Før var buksene slik at de var kortere foran enn bak, nå finner jeg ikke en eneste bukse som ikke poser seg i skrittet eller stammer i magen. 

Så jeg følger tråden å håper det kommer tips om gode bukser med normale liv..

Så enig! Er det at kort overkropp passer ikke highwaist bukser, strammer i livet og ja som du sier poser seg. Bestilte meg akkuratt noen på Carlings, de hadde masse bra utvalg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lager 157 full length. De har både høye, lave og midi-modeller.  Selv er jeg 177 men lang overkropp og korte bein, og full length er faktisk for lang i beina til meg... 

Anonymkode: deb0f...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lager 157 full length. De har både høye, lave og midi-modeller.  Selv er jeg 177 men lang overkropp og korte bein, og full length er faktisk for lang i beina til meg... 

Anonymkode: deb0f...40b

Ja har prøvd bukser derfra men de vier seg ut alt for mye etter min smak….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...