Gå til innhold

Normalt å ikke være på 2,3 plass med en du dater? På snapchat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men det ble ikke dere heller? Ja mye overtenking på meg også kanskje nå pga det.. tenktr ikke så mye når jeg var på 2 plass men datt på 6 plass ila bare uken.. 

Anonymkode: b6a39...128

Nei, ble ikke det, alt ble ødelagt etter den dagen (selv om det åpenbart var det før jeg så det, bare at jeg trodde alt var bra da vi var eksklusive). Til neste mann vil jeg rett og slett ikke vite, dette har gitt meg skrekken og fra nå av kommer jeg til å bli litt engstelig hvis vi mister førsteplass og slikt

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Merket du om han fulgte mange jenter på sosiale medier eller var det en jente han hadde bare tilfeldig kun på snap? Fra ute? 

Sjekket aldri hvem han fulgte på Instagram så vet faktisk ikke, men i feeden kom det mest opp at han hadde likt golf og sport så tror det gikk mest i det på sosiale medier, aldri sett han like bilde av en jente før. Det var ikke tilfeldig og tror de hadde møttes bak min rygg rett etter han og jeg ble eksklusive, hadde nemlig sett han få noen snaps av henne den siste tiden (antok det var en random venninne) og gjenkjente bitmojien hennes som da hadde erstattet min førsteplass og de hadde rødt hjerte sammen. Hadde han ikke reagert med panikk hadde jeg nok antatt det bare var en god venninne. 

Anonymkode: c1394...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du 14 år?

Anonymkode: ee16e...4d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var det usikkerheten som ødela det? At du overtenkte å trakk deg unna! For sånn er jeg 🥹

Nei, det var det at fyrene viste seg å være grunnen til at jeg ble usikker og overtenkte.

Usikkerheten og overtenking er omtrent borte med kjæresten, hvis tankene mine spinner pga tidligere erfaringer så sørger han for å betrygge meg med en gang.

Han fjerner usikkerheten min totalt, det som henger igjen nå er rester av tidligere erfaringer... Samme med overtenking. Det blir mindre og mindre av det for hver gang hodet mitt begynner. 

Jeg kan snakke om det, og han møter meg med forståelse umiddelbart, og fjerner usikkerheten min med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
*Mocca* skrev (På 13.3.2025 den 22.16):

Nei, det var det at fyrene viste seg å være grunnen til at jeg ble usikker og overtenkte.

Usikkerheten og overtenking er omtrent borte med kjæresten, hvis tankene mine spinner pga tidligere erfaringer så sørger han for å betrygge meg med en gang.

Han fjerner usikkerheten min totalt, det som henger igjen nå er rester av tidligere erfaringer... Samme med overtenking. Det blir mindre og mindre av det for hver gang hodet mitt begynner. 

Jeg kan snakke om det, og han møter meg med forståelse umiddelbart, og fjerner usikkerheten min med en gang.

Så heldig!! Ta vare på han😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...