Gå til innhold

Normalt å ikke være på 2,3 plass med en du dater? På snapchat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Normalt å ikke være på 2,3 plass med en du dater? På snapchat. Jeg var alltid på 2 plassen hans, men da brukte han nesten ikke snapchat, siste tiden har jeg dettet ned på 6 plass. Bare lurer på om han har fått mange kompiser plutselig eller snakker med masse jenter. Kan ikke spørre han heller.. dette får meg så usikker

Anonymkode: b6a39...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan kan man se noe annet enn 1.plassen?

Anonymkode: 79da7...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan i alle dager ser du det om du ikke ser på snappen hans og da igjen ser hvem andre som er på lista, noe du da åpenbart ikke gjør😅

Anonymkode: d4840...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan jo ikke se hvilken plass du er på, med mindre du har snoka på telefonen hans?

Anonymkode: a15f2...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg pleide overhode ikke tenke over slikt før, var ikke på eksen sin førsteplass og sjekket aldri hvorfor for tenkte ikke på det. Men - så datet jeg en fyr i fjor og vi mistet rødt hjerte som vi hadde hatt lenge (vært hverandres førsteplass en stund), tenkte jaja, han er fremdeles på min førsteplass så da har han vel chattet mer med en kompis. Så åpnet han snap når han lå ved siden av meg, og der var en ny jente på førsteplass (er vel slik ts så det også?) og han nærmest kastet mobilen vekk og ble redd for om jeg hadde sett det. Den reaksjonen avslørte alt 🙄 Merker at når jeg treffer en ny orker jeg ikke snap for det fører til mye overtenkning og stress. 

Anonymkode: c1394...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kan ikke spørre han heller.. dette får meg så usikker

Bør du være singel litt til og jobbe med deg selv i stedet?

Anonymkode: f2109...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er normalt.... Jeg bruker Snapchat hele tiden. Snakker med VENNER. Fyren jeg dater snapper lite. Så han er langt nede.

Anonymkode: ff7ca...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du kan jo ikke se hvilken plass du er på, med mindre du har snoka på telefonen hans?

Det ser man med snapchat +

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Bør du være singel litt til og jobbe med deg selv i stedet?

Anonymkode: f2109...e5b

Ja kanskje.. 🙄 usikkerheten er fordi jeg ikke er vandt med dating

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja kanskje.. 🙄 usikkerheten er fordi jeg ikke er vandt med dating

Nå er jo dating så mye mer enn snapchat, hvordan er han ellers? Møtes dere ofte, ringer han deg, tar han initiativ til å møtes osv osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer an på. Men hvordan vet du hvilken plass du er på? 

Anonymkode: 93ca4...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg pleide overhode ikke tenke over slikt før, var ikke på eksen sin førsteplass og sjekket aldri hvorfor for tenkte ikke på det. Men - så datet jeg en fyr i fjor og vi mistet rødt hjerte som vi hadde hatt lenge (vært hverandres førsteplass en stund), tenkte jaja, han er fremdeles på min førsteplass så da har han vel chattet mer med en kompis. Så åpnet han snap når han lå ved siden av meg, og der var en ny jente på førsteplass (er vel slik ts så det også?) og han nærmest kastet mobilen vekk og ble redd for om jeg hadde sett det. Den reaksjonen avslørte alt 🙄 Merker at når jeg treffer en ny orker jeg ikke snap for det fører til mye overtenkning og stress. 

Men det ble ikke dere heller? Ja mye overtenking på meg også kanskje nå pga det.. tenktr ikke så mye når jeg var på 2 plass men datt på 6 plass ila bare uken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merket du om han fulgte mange jenter på sosiale medier eller var det en jente han hadde bare tilfeldig kun på snap? Fra ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jo dating så mye mer enn snapchat, hvordan er han ellers? Møtes dere ofte, ringer han deg, tar han initiativ til å møtes osv osv?

Vi møtes 1-2 ganger i uken kanskje det kan gå en uke mellom, men vi snakket om å kanskje sove sammen nå, så vet ikke.. han ringer aldri for sånn relasjon har vi jo ikke enda.. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende med tidligere dater, som jeg etterhvert droppet... Fordi det var mye som var varierende med dem.

Kjæresten nå rett på førsteplass, fra dag 1, har holdt seg der, han droppet dating apper på eget initiativ, sluttet å kommunisere med matcher osv....  Har ikke trengt å ovetenke noe, har jeg en usikkerhet så betrygger han meg umiddelbart.

Alle jeg har overtenkt rundt, vært usikre på har vist seg å ikke vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...