AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvor finnes de byggefeltene der det kryr av småbarnsfamilier og barn kan springe ut og inn? Gjerne nevnt Anonymkode: 5e416...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Er flere i Sandefjord Anonymkode: 67160...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Finnes det egentlig 🙂? Jeg bor på et lite tettsted. Da jeg vokste opp her, så gikk både barn og voksne på besøk til hverandre. Ikke nå. Barna møtes vel stort sett bare på aktiviteter. Det hender de møtes for å leke ute. Anonymkode: 46bc9...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden I hele Norge? Anonymkode: 04f4b...8d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ja hvor som helst , bare nevne stedene. Hvor i Sandefjord da? Spesifikt Anonymkode: 5e416...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ja, vi bor i et her i Bergen. Veldig skjermet område med lite trafikk. Vi har egen barnehage og mange lekeplasser rundt oss. Barna går ut og leker fra 4-års alderen. De eldre passer på de yngre. Om våren og sommeren er alle barna ute og leker og sykler. Anonymkode: 96c79...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Det er mer å treffe tidspunktet enn stedet. Har flere slike områder i bydelen jeg jobber i Oslo men det er områder som er slik nå som ikke var det for 5 år siden og områder som var slik for 5 år siden som ikke er det nå siden folk har hatt barn i samme alder. Demografien i området er viktigere enn arkitekturen. Anonymkode: c07c7...b39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Her jeg bor er det masse barn fra 4-19 Ungene går alene dem 1-2 kilometerne til skolen selv om alle husene her har 2-3 biler. (fram til ungdomsskolealder siden ungdomsskolen er over 10km fra boligstrøket Virker som det alltid er unger rundt i området. Og i regionen jeg bor i er det flere slike boligstrøk. Men ikke noen byggefelt. Ville ikke latt en unge løpe en plass det er mange anleggsmaskiner og lastebiler. Anonymkode: 1393c...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Vet ikke hva du mener med byggefelt men jeg vet om flere rekkehusgrender i Bærum og Oslo der det er gangveier mellom rekkehusene og felles garasje på enden. Om det kryr av småbarnsfamilier varierer jo litt.. Der jeg vokste opp var det mange andre barn da jeg var barn men så var det en periode der de ble store og ikke så mange nye flyttet til. Men noen år etter at jeg flyttet hjemmefra begynte det å skiftes litt ut og nå 15 år senere er det igjen veldig mange med små barn der. Du kan feks søke på "grend" på finn? Anonymkode: db597...324 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Vi bor i rekkehus, og her så bor det veldig mange barn. Og de er alltid ute og leker, besøker hverandre, og går sammen til skolen. Og alle passer på her, vi foreldre blir jo og kjent. Jeg elsker og bo sånn. Anonymkode: 75109...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Når jeg leste dette tenkte jeg på Kruttverket i Nittedal. Bor ikke der selv, men leste om det i en avis (Aftenposten tror jeg). Passer til beskrivelsen din. Anonymkode: 0c558...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Mye av det rundt her jeg bor i Kristiansand. Ulike steder på Justneshalvøya, Jærnesheia, Dalsveien med flere. Stadig barn ute og leker, og mange foreldre som er med 😊 Anonymkode: 3bf52...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vi bor i et her i Bergen. Veldig skjermet område med lite trafikk. Vi har egen barnehage og mange lekeplasser rundt oss. Barna går ut og leker fra 4-års alderen. De eldre passer på de yngre. Om våren og sommeren er alle barna ute og leker og sykler. Anonymkode: 96c79...735 Hvor i Bergen er det? Anonymkode: 5ba0d...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Eksempler i Stavanger/Sandnes: Haugtussa, Soltun, Hove, flere steder på Bogafjell. Er garantert mange andre plasser også men kjenner ikke hele byen. Du finner nok slike steder i de fleste større byer. Rekkehusområder er i større grad slik, og er det bilfritt er det enda mer aktivitet. Anonymkode: ff904...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Det du ønsker beskriver nesten alle små forsteder. Jeg vet om flere i Vestfold, Telemark, Buskerud og Akershus. Det er egentlig bare å velge og vrake, hvor du ønsker å bo. Anonymkode: 1c72b...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå