AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tok en brokk operasjon i går. Ikke kikkhulloperasjon . Det går greit nå, litt smerter og jeg kan ikke bøye meg eller løfte noe på 6 uker. Kjenner at det blir veldig kjedelig. En nabo kom innom i stad og jeg sa at jeg kommer til å kjede meg. Da spurte hun om jeg ville bli med henne på tur i morgen. Hun skulle kjøre til nabobyen som er 30 minutter unna for å kjøpe noe på en møbelbutikk. Jeg har lyst å bli med, men er det lurt? Blir litt gåing og inn og ut av bil. Anonymkode: 566b3...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skal straks operere brokk (i mellomgulvet), vet ikke hvilken type operasjon det blir enda, skal til samtale med kirurg i morra. Men jeg har vel lest at man skal være i lett aktivitet så fort som mulig, gjerne spasere litt osv? (ikke lange turer da, i starten). I så fall så tenker jeg vel at det er ok? Hva slags brokk var det? Anonymkode: 52afe...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal straks operere brokk (i mellomgulvet), vet ikke hvilken type operasjon det blir enda, skal til samtale med kirurg i morra. Men jeg har vel lest at man skal være i lett aktivitet så fort som mulig, gjerne spasere litt osv? (ikke lange turer da, i starten). I så fall så tenker jeg vel at det er ok? Hva slags brokk var det? Anonymkode: 52afe...b66 Magebrokk. Den var stor og jeg har operert før også, derfor ble det ikke kikkhulloperasjon. Er jo greit å røre seg litt 🙂 Anonymkode: 566b3...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Magebrokk. Den var stor og jeg har operert før også, derfor ble det ikke kikkhulloperasjon. Er jo greit å røre seg litt 🙂 Anonymkode: 566b3...d2b Ville blitt med, jeg, hvis du ikke har for vondt. Blir det for ille får du sette deg på en benk eller i en sofa (er vel nok av dem i en møbelbutikk ) til naboen er ferdig. Koselig å være litt sosial! Anonymkode: 52afe...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå