Gå til innhold

Diane eller Feminil?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Alma_*
Skrevet

Da jeg leverte resepten min på apoteket fikk jeg tilbud om å kjøpe et annet merke. Bruker Diane til vanlig, fordi jeg har cyster, men Feminil var visst akkurat det samme, bare billigere.

Er det noen andre som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få samme effekt av det andre produktet dersom de på apoteket sier det. Det skal også stå på resepten om bytte kan foretaes eller ikke. Dersom det ikke hadde vært andre middel med samme effekt ville det stått at bytte ikke kunne foretaes. Da kunne heller ikke de på apoteket anbefalt deg det.

Diane er vel ganske dyrt fordi det har mange funksjoner.

Jeg har gjort dette med middel mot underlivssopp. Tabletten inneholdt akkurat det samme, men var fra en annen fabrikant som solgte til halv pris. Var ganske fornøyd med det, jeg. :)

Jeg ville spurt om forskjeller og likeheter ved begge produktene. Dersom forskjellen ikke er stor, og det andre produktet ikke har noen videre bivirkninger, hadde jeg definitivt tatt det billigste.

Gjest Purple
Skrevet

Jeg bruker Diane, men fikk Feminil sist gang. Har ikke merke noen forskjell (men nå er jeg fremdeles på første brettet da...)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det jeg som er treg eller står ikke Feminil i Felleskatalogen? Ble bare nyskjerrig på hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...