AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg får økt angst ved å ta valg og det plager meg døgnet rundt. Hva skal jeg gjøre? Det er to valg. Enten si ja. Eller å si nei. Ellers så blir det også nei ved å ikke ta valget. Hva gjør man da? Kan ikke stole på magefølelsen fordi den er det kun full av angst i. Anonymkode: 052e7...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Undersøk hvorfor du får angst av enkle ja/nei valg. Tørr å gå ned i frykten og spørre deg selv hvorfor du reagerer som du gjør. Angst er ikke farlig. Ja det føles ut som du skal dø, men du gjør ikke det. Om du ikke klarer det alene, er det noen du stoler dypt på, som kan hjelpe deg imellom noen runder med hvorfor? Om ikke, er en profesjonell part en god vei å gå. Det er ikke normalt ei heller bra, å få angst av enkle valg. Anonymkode: 271fc...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Kan det at du får økt angst ved valg, være årsaken at du tidligere har opplevd tatt feil valg og er redd gjøre samme feil igjen? Jeg kan forstå det litt, fordi jeg sliter selv litt med å ta valg. Jeg er redd hvis jeg sier ja til noe så kan jeg ikke senere ombestemme meg med å si nei. Jeg skulle ønske det var mer aksept for å ombestemme seg Anonymkode: 3d0dd...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå