AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Av og til når jeg vasker toalettet så lukter det bare sinnsykt disgusting. Vi er to voksne som bor her og doen er på ingen måte nedbæsjet. Jeg har mistenkt selve dokosten som synderen, men brukte helt ny dokost i dag, og likevel så begynte det å stinke i det jeg begynte å vaske i doskolen. Jeg bruker wc duck toalettens som jeg heller i under kanten, og lar dette stå en stund mens jeg gjør noe annet. Og det stinket da jeg begynte å vaske. Ingen synlig avføring fra før, og det er ikke lenge siden toalettet ble vasket forrige gang (lørdag) og dokosten blir selvfølgelig brukt når det er nødvendig. Samboeren min lurer på om det er lukten fra dovaskemiddelet som reagerer med et eller annet.. Men kan vi har problemer med rørene som viser seg når vi begynner å rote oppi doen med dokosten? Helt ny dokost i dag som sagt, og ingen bæsj i doen. Blir helt gal av dette! 🤢 Anonymkode: e6c21...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Har samme problem bare at jeg synes det stinker urin. Uansett hvor mye jeg vasker. Synes nesten vaskemiddelet også stinker urin. Synes hele badet stinker når det er nyvasket🤷🏼♀️ Anonymkode: 35690...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har samme problem bare at jeg synes det stinker urin. Uansett hvor mye jeg vasker. Synes nesten vaskemiddelet også stinker urin. Synes hele badet stinker når det er nyvasket🤷🏼♀️ Anonymkode: 35690...356 Hvilket vaskemiddel bruker du? Jif Baderom lukter tiss. Helt grusomt. Vi kastet flasken i forrige uke. Har du barn er det også viktig å huske p vaske godt på utsiden og og på undersiden av toalettskålen (dersom vegghengt). De søler mye og det renner på utsiden av skålen og "fester seg" helt underst på utsiden. Anonymkode: e6c21...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Har dere dokost som går under kanten da? Mange glemmer å fysisk gni under der de tar på wc rens. Men den er nok møkkete, selv om du ikke kan se det Anonymkode: 4ae1d...014 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Tenker det er møkkete oppunder kanten. Hvis du ikke har børste til under kanten kan du ta på deg engangshansker og bruke en våt klut som du kaster etterpå. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Den dokanten helt foran på toalettet må rengjøres. Du aner ikke hvor mye rester av avføring som setter seg fast under der, holdt på å kaste opp da jeg vasket min do. Jeg helte oppi wc rens, lot virke 15 min, tok på meg gummihansker, fant frem flere first price kluter som jeg fuktet, og trykte klut opp i kanten og dro ut i flere omganger. Måtte skifte klut flere ganger. Anonymkode: 1809c...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den dokanten helt foran på toalettet må rengjøres. Du aner ikke hvor mye rester av avføring som setter seg fast under der, holdt på å kaste opp da jeg vasket min do. Jeg helte oppi wc rens, lot virke 15 min, tok på meg gummihansker, fant frem flere first price kluter som jeg fuktet, og trykte klut opp i kanten og dro ut i flere omganger. Måtte skifte klut flere ganger. Anonymkode: 1809c...b24 Eller så kjøper man en dobørste med kant… Anonymkode: 4ae1d...014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden TS her. Ja, jeg er helt paranoid på om vi har mye bæsj under kanten. Det snodige er at vi alltid bruker kost med opp/ned kost og jeg vasker godt under kanten. Men vi fant ikke slik opp/ned kost på butikken i går, så i dag vasket jeg med kost uten den delen til å stikke under kanten, så jeg kom ikke til der i det hele tatt i dag, og likevel kom lukten. Jeg følte egentlig at lukten kom i det jeg satte kosten ned i vannet. Anonymkode: e6c21...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden smurfebuss skrev (17 minutter siden): Tenker det er møkkete oppunder kanten. Hvis du ikke har børste til under kanten kan du ta på deg engangshansker og bruke en våt klut som du kaster etterpå. Kokvask duger på kluter. Anonymkode: fb723...a9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kokvask duger på kluter. Anonymkode: fb723...a9d I prinsippet er jeg enig, men her hvor man potensielt skal vaske ut årevis med faktisk dritt ville jeg heller brukt en gammel klut og kasta den etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Prøve å vaske med noe annet enn wc duck? Jeg bruker klorin og Jif skurekrem. Skrubber ikke ofte oppunder den kanten dere skriver om, men det lukter ikke vondt heller. Høres rart ut når du skriver at det lukter vondt idet du satte dokosten ned i vannet, og den er ny🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Jeg bruker sånn billig sitron-oppvaskmiddel i do. Lærte det på job. Blir reint og lukter godt! Og innimellom bruker jeg wc-vask med kun klor (ikke tilsatt duft). Anonymkode: 1b8fb...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Kan være vannlåsen i klosettet eller at luftingen over tak går rett ved og at du lukter det fordi du legger ansiktet oppi der. Ville ikke anbefalt vaskemiddel med skureegenskaper da det kan lage riper i porselenet og gjøre det vanskeligere å holde rent Anonymkode: df98e...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden smurfebuss skrev (4 timer siden): Tenker det er møkkete oppunder kanten. Hvis du ikke har børste til under kanten kan du ta på deg engangshansker og bruke en våt klut som du kaster etterpå. Hvorfor kaste kluten? Den kan vaskes, som alt annet. Anonymkode: 178e3...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Bruk filler fra gamle tshirter eller noe og vask under kanten med hansker. (i utgangspunktet er jeg enig om vask av kluter, men her snakker vi avføring. Lite lysten på skylle de klutene i vasken før vaskemaskina kjenner jeg.. ) Anonymkode: 2e519...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gakk Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Har du et lite håndspeil du kan holde oppunder kanten for å se ordentlig? En gammel tannbørste er også bra for å grave ut grums. Det finnes også vaskemiddel i gele form som fester seg til porselenet så det får virke en stund og ikke bare renner bort med en gang. Jeg har en ekstra dobørste med liten kost som jeg bruker en gang i blant for å få ut grums da den vanlige børsten er for stor og rund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden Høres ut til å være psykisk. Anonymkode: e33d3...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå