AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hva har dere av utstyr, og har dere noen slike siruper eller bruker dere bare iste? Har tenkt at jeg kan bruke iste (synes de på kartong fra Coop er god) og kjøpe meg sånne bobas, men finner ikke helt ut hvor stort sugerør jeg bør ha og hvor jeg finner dette? Hadde vært så enkelt om det fantes en nettbutikk der man både kunne kjøpt ting som kopp/sugerør og popping bobas! Hva er deres favorittsmak? Jeg liker så godt sort te med popping bobas som smaker pasjonsfrukt. Anonymkode: da115...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden De selger mye sånt på Superkul.no https://www.superkul.no/godteri/sotsaker-og-sjokolade/bubble-tea-boba-tea inkludert smaksatte perler og sugerør. Jeg er ikke så glad i te med melk, så ikke prøvd så mye selv, men er glad i tapioka da. Obs og Meny selger Sagogryn som nå er laget av tapioka. Det er mindre perler, så vil fungere i de aller fleste sugerør av litt tykkelse. Usikker på om det er billgere enn å kjøpe de større perlene beregnet til bubbletea, men er nok billigere enn perler med smak. Har vurdert å kjøpe perler med smak selv da. Pasjonsfrukt høres veldig godt ut, samme med jordbær og kanskje eple også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Daisy-love skrev (24 minutter siden): De selger mye sånt på Superkul.no https://www.superkul.no/godteri/sotsaker-og-sjokolade/bubble-tea-boba-tea inkludert smaksatte perler og sugerør. Jeg er ikke så glad i te med melk, så ikke prøvd så mye selv, men er glad i tapioka da. Obs og Meny selger Sagogryn som nå er laget av tapioka. Det er mindre perler, så vil fungere i de aller fleste sugerør av litt tykkelse. Usikker på om det er billgere enn å kjøpe de større perlene beregnet til bubbletea, men er nok billigere enn perler med smak. Har vurdert å kjøpe perler med smak selv da. Pasjonsfrukt høres veldig godt ut, samme med jordbær og kanskje eple også. Tusen takk for tips. Liker ikke te med melk selv og har uansett baby med melkeallergi per nå så det går i vanlig te. Vurderer å prøve en sånn melkefri iskaffe med tapioka. Det er sikkert godt. Anonymkode: da115...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for tips. Liker ikke te med melk selv og har uansett baby med melkeallergi per nå så det går i vanlig te. Vurderer å prøve en sånn melkefri iskaffe med tapioka. Det er sikkert godt. Anonymkode: da115...ac5 Jeg tåler ikke melk selv, og kom på å tenke på den nye Ikaffe fra Oatly med karamellsmak. Kanskje den kunne vært noe i bubbletea? Ikke prøvd, men det slo meg. Jeg hadde nok foretrukket «sort», men har kjøpt den melken for å prøve i litt ulikt, så mulig også i bubbletea 🤔 Får se litt 😊 Bare hyggelig å hjelpe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #5 Del Skrevet 49 minutter siden Jeg kjøper de settene man kan finne på Normal og på coolstuff. De er helt ok og dekker suget, mem selvsagt ikke så god som den man kjøper ute. Anonymkode: 60523...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå