AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Del Skrevet 12. mars Tenkte å bytte ut gummistøvlene mine da de jeg har ikke er noe spesielt pene. Noen som har forslag til hvilke jeg kan kjøpe? Anonymkode: 647ce...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Del Skrevet 12. mars Merket Aigle har mange fine modeller. Anonymkode: 1f300...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 13. mars #3 Del Skrevet 13. mars Hunter er jo klassikeren. De er også veldig gode å gå i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 14. mars #4 Del Skrevet 14. mars -jk- skrev (22 timer siden): Hunter er jo klassikeren. De er også veldig gode å gå i. Hunter er ikke Hunter lenger dessverre. Utflagget til Kina med forutsigbar dropp i kvalitet. Aigle er produsert i Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #5 Del Skrevet 14. mars Syns disse er stilige: Anonymkode: 9e55a...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Del Skrevet 14. mars spinner skrev (11 timer siden): Hunter er ikke Hunter lenger dessverre. Utflagget til Kina med forutsigbar dropp i kvalitet. Aigle er produsert i Frankrike. De jeg har nå er Hunter, men de har blitt så bleke og stygge i fargen Anonymkode: 647ce...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 14. mars #7 Del Skrevet 14. mars Ilse Jacobsen.jeg har de lave. Pene? Nja... Men kjekke og greie og ikke klumpete hverken å se på eller gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #8 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Syns disse er stilige: Anonymkode: 9e55a...3b9 Ridestøvler Anonymkode: feb9d...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14. mars #9 Del Skrevet 14. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 17.18): Tenkte å bytte ut gummistøvlene mine da de jeg har ikke er noe spesielt pene. Noen som har forslag til hvilke jeg kan kjøpe? Anonymkode: 647ce...e45 Kjøpte meg nylig sorte viking foxy , høye , kjempefine og god å gå i🫶 Endret 14. mars av NiceOrNothing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #10 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 17.18): Tenkte å bytte ut gummistøvlene mine da de jeg har ikke er noe spesielt pene. Noen som har forslag til hvilke jeg kan kjøpe? Anonymkode: 647ce...e45 Hva er pene gummistøvler sett med dine øyne Anonymkode: 7f213...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #11 Del Skrevet 14. mars Syns Tretorn har flere fine, lave støvler. Anonymkode: 6343b...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #12 Del Skrevet 14. mars Jeg har Le Chameau som jeg har hatt i snart 15 år og de er like fine. Jeg bor i Bergen, så de har vært mye i bruk. Anonymkode: 6c017...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå