Gå til innhold

Kan bekken/rumpe smerter ha sammenheng med smerter frem mot eggstokkområde??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får innimellom smerter på toppen av hoften bak.grensen mellom rompe og rygg,venstre side. Går til kiropraktor, han sier jeg er stram i musklene.. smertene kjennes bak,og fremme rundt eggstokkområde,også venstre side.kjenner det mest når jeg sitter foroverbøyd,har stor mage,og valker som klemmer litt på...har vært på gynekologisk undersøkelse alt ok.har ikke menstruation lengre er i overgangsalder, så er ikke eggløsning..kan smerter i rygg/hofte og bekken ,stråle frem mot eggstokkområde?? Smertene ved eggstokkområde f.. det går liksom som en hestesko bak på rygg og frem,hvis dere fortsår hva jeg mener?

Anonymkode: 88317...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilke øvelser gjør du? 

Og ja, smerter kan stråle fremover. 

Anonymkode: 56e01...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke øvelser gjør du? 

Og ja, smerter kan stråle fremover. 

Ingen🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen🙉

Så du går til en kiropraktor med stramme muskler uten å ha fått øvelser?! Den kiropraktoren høres ikke god ut, mest som svindel. Ville gått til en annen og fått bedre råd og skikkelig vurdering og behandling. For rygg/bekkensmerter er det essensielt med skikkelige øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ganske like smerter og de kommer fra stramme muskler i rygg og hofte. Smertene kan gå helt til skambeinet på den siden som er vond.

Anonymkode: 3d04a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har ganske like smerter og de kommer fra stramme muskler i rygg og hofte. Smertene kan gå helt til skambeinet på den siden som er vond.

Anonymkode: 3d04a...bab

Ja hos meg kjennes det rundt eggstokkområde 😆kjenner du det der,hvilken side kjenner du det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...