AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Får innimellom smerter på toppen av hoften bak.grensen mellom rompe og rygg,venstre side. Går til kiropraktor, han sier jeg er stram i musklene.. smertene kjennes bak,og fremme rundt eggstokkområde,også venstre side.kjenner det mest når jeg sitter foroverbøyd,har stor mage,og valker som klemmer litt på...har vært på gynekologisk undersøkelse alt ok.har ikke menstruation lengre er i overgangsalder, så er ikke eggløsning..kan smerter i rygg/hofte og bekken ,stråle frem mot eggstokkområde?? Smertene ved eggstokkområde f.. det går liksom som en hestesko bak på rygg og frem,hvis dere fortsår hva jeg mener? Anonymkode: 88317...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvilke øvelser gjør du? Og ja, smerter kan stråle fremover. Anonymkode: 56e01...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke øvelser gjør du? Og ja, smerter kan stråle fremover. Anonymkode: 56e01...a2a Ingen🙉 Anonymkode: 88317...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen🙉 Anonymkode: 88317...fb9 Så du går til en kiropraktor med stramme muskler uten å ha fått øvelser?! Den kiropraktoren høres ikke god ut, mest som svindel. Ville gått til en annen og fått bedre råd og skikkelig vurdering og behandling. For rygg/bekkensmerter er det essensielt med skikkelige øvelser. Anonymkode: 56e01...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg har ganske like smerter og de kommer fra stramme muskler i rygg og hofte. Smertene kan gå helt til skambeinet på den siden som er vond. Anonymkode: 3d04a...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #6 Del Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har ganske like smerter og de kommer fra stramme muskler i rygg og hofte. Smertene kan gå helt til skambeinet på den siden som er vond. Anonymkode: 3d04a...bab Ja hos meg kjennes det rundt eggstokkområde 😆kjenner du det der,hvilken side kjenner du det på? Anonymkode: 88317...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå