AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Vi er to menn, 20 og 21 år. Jeg gav han på 20, prostata orgasme her forleden. Har ikke gjort det med noen tidligere, ble kjempeoverrasket av reaksjonen hans. Han fikk den sykeste orgasmen, kjempehøylytt og han hadde veldige kroppsbevegelser, han veiet med armene og sparket og sprellet med beina. Er dette vanlig med så heftige reaksjoner? Anonymkode: 983d5...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Har hørt det skal være fantastisk, å skulle gjerne fått det selv, på hvilken måte fikk han det ? Fingring eller penetrering ? Anonymkode: e3646...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Ja, kan oppleves sånn. Anonymkode: cf26b...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg får ikke orgasme av direkte prostatastimuli, men kan få det av inderekte stimuli via perineum. Jeg har ingen orgasmer som er i nærheten av de du beskriver. Men spiller jo ingen rolle hvordan orgasmer andre får, så lenge han/dere er fornøyd😊 Anonymkode: e55f8...9a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har hørt det skal være fantastisk, å skulle gjerne fått det selv, på hvilken måte fikk han det ? Fingring eller penetrering ? Anonymkode: e3646...cb4 Han fikk det med både fingre, med butplug med vibrator og ved at jeg penetrerte han. Anonymkode: 983d5...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, kan oppleves sånn. Anonymkode: cf26b...508 Oi, har du erfart selv, eller gjort det med noen? Anonymkode: 983d5...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får ikke orgasme av direkte prostatastimuli, men kan få det av inderekte stimuli via perineum. Jeg har ingen orgasmer som er i nærheten av de du beskriver. Men spiller jo ingen rolle hvordan orgasmer andre får, så lenge han/dere er fornøyd😊 Anonymkode: e55f8...9a2 Okey, han får ved direkte prostatastimuli. Ja klart sikkert sånn at vi reagerer forskjellig på orgasmen også til og med fra gang til gang. Anonymkode: 983d5...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han fikk det med både fingre, med butplug med vibrator og ved at jeg penetrerte han. Anonymkode: 983d5...93c Mmm hørtes veldig deilig ut Anonymkode: e3646...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han fikk det med både fingre, med butplug med vibrator og ved at jeg penetrerte han. Anonymkode: 983d5...93c Så deilig dere har det!😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mmm hørtes veldig deilig ut Anonymkode: e3646...cb4 Ja ekstremt deilig, han er i en utrolig ekstase både før og under orgasmen 🥰 Anonymkode: 983d5...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Snok1 skrev (19 minutter siden): Så deilig dere har det!😍 Utrolig deilig, trodde aldri orgasme skulle få så visuell effekt🥰 Anonymkode: 983d5...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå