AnonymBruker Skrevet 12. mars #1 Skrevet 12. mars Jeg er K42 år, nyskilt og ute på sjekkemarkedet for første gang på 17 år. Jeg får lett oppmerksomhet fra menn, men alle jeg har hatt noe for for flørt med viser set å være MYE yngre en meg😬 Dette både digitalt og live. Altså, typ 10 - 15 år yngre…. flott med kjekke unge beilere altså, men om jeg en gang blir klar for noe langvarig og seriøst så må det jo være med en i samme livsfase. Hva skal jeg gjøre for å møte menn som er 5 år +/- da? Anonymkode: fa433...227 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Du må være veldig tydelig på hva du er ute etter. På profilen din på apper og så videre. Anonymkode: 87fdb...2d0
AnonymBruker Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Har det likt her og hadde nå bestemt meg å holde meg borte de yngre uten egne barn, men møtte tilfeldigvis på en i jan og vi har det så sykt fint sammen. Jeg hører jeg ser ut som jeg er maks 30, men er 44 år. Han er 29. Jeg føler alderen når man er voksen har lite å si, men om de vil har barn blir det ikke langvarig forhold med meg. Nyt oppermeksomheten iallefall😊😅 Anonymkode: 767d8...0c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har det likt her og hadde nå bestemt meg å holde meg borte de yngre uten egne barn, men møtte tilfeldigvis på en i jan og vi har det så sykt fint sammen. Jeg hører jeg ser ut som jeg er maks 30, men er 44 år. Han er 29. Jeg føler alderen når man er voksen har lite å si, men om de vil har barn blir det ikke langvarig forhold med meg. Nyt oppermeksomheten iallefall😊😅 Anonymkode: 767d8...0c5 Jeg har alltid også sett ung ut, men har aldri tenkt på disse «fordelene» før nå😂 Anonymkode: fa433...227
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars På nett så løser du jo det ved å skru opp alderen du søker i… problem løst Og de vil neppe ha når seriøst med deg heller, når de er så mye yngre, så det trenger du ikke ikke stresse med Anonymkode: 62acc...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #6 Skrevet 12. mars For det første, slutte å leke med unge menn. Om du vil ha noe seriøst så går du etter noe seriøst og ikke det du holder på med nå. Merkelig at du lurer på det egentlig… Og når jeg sier gå for, så har du lov til å ta saken i egne hender og bli en beiler selv Anonymkode: 704c0...e93
AnonymBruker Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars Lurer litt på om det er fordi folk i 20-årene ikke tar ting så vanvittig alvorlig. Mann på 42 her, og opplever mye mer oppmerksomhet fra mye yngre, enn fra jevnaldrende. Får liksom inntrykk av at damer på 35-45 har 100% fokus på bolig, familie, karriere, trening og alt det der, og har en hel masse tilsvarende krav til mannfolka. De yngre virker mye mer villige til å ta ting som det kommer, finne ut av det etterhvert, uten å sitte der med sjekklista. For all del, det er bra å vite hva man vil ha, men det kan bli for seriøst. Anonymkode: 2f9a1...796 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars Yngre menn får ikke damer på sin egen alder eller litt eldre, så tar dem til takke med middelaldrende damer. Anonymkode: 49c43...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars De yngre mannfolka syntes det er pirrende og spennende. De vet at eldre damer vet hvordan de vil ha det og er litt mer bestemte. Ikke som yngre jenter som ofte blir alt for emosjonelt tilknyttet også blir det mye mas. Men kort og brutalt, de syntes du er digg! Ikke noe feil med det, gjør hva du vil med de, men er det ikke det du ser etter så er det ikke så lurt for din del å investere så mye tid der 😂 Ta det som et komplement 😄 Anonymkode: 628f6...dff
Bamseklemmer Skrevet 13. mars #10 Skrevet 13. mars (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er K42 år, nyskilt og ute på sjekkemarkedet for første gang på 17 år. Jeg får lett oppmerksomhet fra menn, men alle jeg har hatt noe for for flørt med viser set å være MYE yngre en meg😬 Dette både digitalt og live. Altså, typ 10 - 15 år yngre…. flott med kjekke unge beilere altså, men om jeg en gang blir klar for noe langvarig og seriøst så må det jo være med en i samme livsfase. Hva skal jeg gjøre for å møte menn som er 5 år +/- da? Anonymkode: fa433...227 Jeg tror jeg vet svaret.. det kommer av at du ser moden ut.. fått litt tegn på aldringtegn, og roet ned på sminken. Godt mulig du er pent kledd, eller ser ut som en business kvinne. Så tenningen på deg, er det ikke noe gærnt med.. Det er bare det at yngre menn bruker tenning, som en mulighet for at du skal like dem. Så jeg tror ikke at de vil vise deg kjærlighet for, at de vil bo sammen med deg.. Du har sikkert hørt utrykket "Milf" og "Agegap"? Det er jo en fetish som tenner både kvinner og menn.. Så hvis du ikke har den fetishen, blir det nok ikke så aktuellt.. Menn på din egen alder.. har vel vokst fra seg "Milf" utrykket, og har ikke denne "Agegap" fetishen heller.. Men også mulig de har det, men da for yngre og eldre damer enn deg.. Litt snålt at man må ha en fetish for å leve sammen? men samtidig er det jo nesten livsviktig at vi tenner på hverandre, ellers fungerer jo ikke sexlivet😆 Dating er en risikosport.. man må prøve og feile.. gjentatte ganger.. være takknemlig og snill.. så sier det plutselig pang.. da er det bare å bestille kirka🥰 Endret 13. mars av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 13. mars #11 Skrevet 13. mars Det er en trend blant yngre menn nå at de rett og slett bare hiver seg på eldre kvinner fordi de er så mye lettere å få til sengs. Unge menn gidder ikke alt det arbeidet med å få en ung attraktive jente til sengs. For de aller fleste er det tilnærmet umulig. Da åpner det seg muligheter for eldre litt mindre attraktive kvinner som ikke har like gode muligheter Anonymkode: 86ad7...882
AnonymBruker Skrevet 13. mars #12 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har alltid også sett ung ut, men har aldri tenkt på disse «fordelene» før nå😂 Anonymkode: fa433...227 Men det er jo ikke en fordel. Jeg ser også yngre ut, og har aldri i mitt liv hatt draget på eldre menn, nesten utelukkende yngre. Men det funker jo ikke for langvarige forhold, og selv om jeg ser yngre ut enn mine 45 år, vil det jo snart forfalle, når jeg er 55 og mannen 40 vil det neppe funke. Neitakk, vil heller ha en på ca min alder, +- 5 år. Men en veltrent og ungdommelig på min alder 😛 Anonymkode: 50d26...edc
AnonymBruker Skrevet 13. mars #13 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en trend blant yngre menn nå at de rett og slett bare hiver seg på eldre kvinner fordi de er så mye lettere å få til sengs. Unge menn gidder ikke alt det arbeidet med å få en ung attraktive jente til sengs. For de aller fleste er det tilnærmet umulig. Da åpner det seg muligheter for eldre litt mindre attraktive kvinner som ikke har like gode muligheter Anonymkode: 86ad7...882 Dette ! Anonymkode: 65cf9...7e0
carlberner1 Skrevet 13. mars #14 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Unge menn gidder ikke alt det arbeidet med å få en ung attraktive jente til sengs. For de aller fleste er det tilnærmet umulig. Da åpner det seg muligheter for eldre litt mindre attraktive kvinner som ikke har like gode muligheter. Anonymkode: 86ad7...882 Og det er j**lig bra, for da kan en gammal kåtgris sope opp en enslig ungmø i ny og ne .. Men ærlig talt: dame som ikke "treffer" menn på sin egen alder. Der tror jeg damer gjør alt for mye for å klamre seg til egen ungdom, damer er i større omfang støttet av en ENORM industri der enn menn selv om industrien utvider. Noe med at menn eldes tidligere i livet enn kvinner? Og at det treffer TS som dame på 42 som holder seg ung eller på et ungdommelig ytre, men mannebeina på samme alder er blitt "eldre"? Utvikling eller alder på hann- og hunnkjønn går i rykk og napp og følger ikke hverandre mellom kjønnene, spør en lærer på ungdomstrinnet.. Det er vel ikke helt fjernt å tenke seg samme fenomen senere i livet? Og som mann, 55 sugen på dameselskap, oppmerksom og med radaren på lurer jeg no' j**lig på hvor dere får alle disse problemene fra
AnonymBruker Skrevet 13. mars #15 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er en trend blant yngre menn nå at de rett og slett bare hiver seg på eldre kvinner fordi de er så mye lettere å få til sengs. Unge menn gidder ikke alt det arbeidet med å få en ung attraktive jente til sengs. For de aller fleste er det tilnærmet umulig. Da åpner det seg muligheter for eldre litt mindre attraktive kvinner som ikke har like gode muligheter Anonymkode: 86ad7...882 Sp ingen unge menn vil lenger etablere seg med kone og barn? Anonymkode: 87fdb...2d0
AnonymBruker Skrevet 13. mars #16 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sp ingen unge menn vil lenger etablere seg med kone og barn? Anonymkode: 87fdb...2d0 Jo, men det går jo ikke hvis de bare blir avvist av de jevnaldrende. Anonymkode: 2f9a1...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå