Gå til innhold

Har bare draget på mye yngre menn…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er K42 år, nyskilt og ute på sjekkemarkedet for første gang på 17 år. Jeg får lett oppmerksomhet fra menn, men alle jeg har hatt noe for for flørt med viser set å være MYE yngre en meg😬 Dette både digitalt og live. Altså, typ 10 - 15 år yngre…. flott med kjekke unge beilere altså, men om jeg en gang blir klar for noe langvarig og seriøst så må det jo være med en i samme livsfase.

Hva skal jeg gjøre for å møte menn som er 5 år +/- da? 

Anonymkode: fa433...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må være veldig tydelig på hva du er ute etter. På profilen din på apper og så videre.

Anonymkode: 87fdb...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har det likt her og hadde nå bestemt meg å holde meg borte de yngre uten egne barn, men møtte tilfeldigvis på en i jan og vi har det så sykt fint sammen. Jeg hører jeg ser ut som jeg er maks 30, men er 44 år. Han er 29. Jeg føler alderen når man er voksen har lite å si, men om de vil har barn blir det ikke langvarig forhold med meg. Nyt oppermeksomheten iallefall😊😅

Anonymkode: 767d8...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har det likt her og hadde nå bestemt meg å holde meg borte de yngre uten egne barn, men møtte tilfeldigvis på en i jan og vi har det så sykt fint sammen. Jeg hører jeg ser ut som jeg er maks 30, men er 44 år. Han er 29. Jeg føler alderen når man er voksen har lite å si, men om de vil har barn blir det ikke langvarig forhold med meg. Nyt oppermeksomheten iallefall😊😅

Anonymkode: 767d8...0c5

Jeg har alltid også sett ung ut, men har aldri tenkt på disse «fordelene» før nå😂

Anonymkode: fa433...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På nett så løser du jo det ved å skru opp alderen du søker i… problem løst

Og de vil neppe ha når seriøst med deg heller, når de er så mye yngre, så det trenger du ikke ikke stresse med 

Anonymkode: 62acc...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første, slutte å leke med unge menn. Om du vil ha noe seriøst så går du etter noe seriøst og ikke det du holder på med nå. Merkelig at du lurer på det egentlig…

Og når jeg sier gå for, så har du lov til å ta saken i egne hender og bli en beiler selv

Anonymkode: 704c0...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lurer litt på om det er fordi folk i 20-årene ikke tar ting så vanvittig alvorlig. Mann på 42 her, og opplever mye mer oppmerksomhet fra mye yngre, enn fra jevnaldrende. Får liksom inntrykk av at damer på 35-45 har 100% fokus på bolig, familie, karriere, trening og alt det der, og har en hel masse tilsvarende krav til mannfolka. De yngre virker mye mer villige til å ta ting som det kommer, finne ut av det etterhvert, uten å sitte der med sjekklista. For all del, det er bra å vite hva man vil ha, men det kan bli for seriøst.

Anonymkode: 2f9a1...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yngre menn får ikke damer på sin egen alder eller litt eldre, så tar dem til takke med middelaldrende damer.

Anonymkode: 49c43...b8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De yngre mannfolka syntes det er pirrende og spennende. De vet at eldre damer vet hvordan de vil ha det og er litt mer bestemte. Ikke som yngre jenter som ofte blir alt for emosjonelt tilknyttet også blir det mye mas. 

Men kort og brutalt, de syntes du er digg! Ikke noe feil med det, gjør hva du vil med de, men er det ikke det du ser etter så er det ikke så lurt for din del å investere så mye tid der 😂

Ta det som et komplement 😄

Anonymkode: 628f6...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...