AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har så mange psykopater som vil snakke med meg, men jeg liker dem ikke. Hvordan få dem til å slutte å kontakte meg? Anonymkode: b78f1...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Blokke Anonymkode: 2dccd...29d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det eneste som fungerer er å ikke reagere, svare eller mate dem. Dette er folk som kun er ute etter reaksjoner fordi det er det som mater selvfølelsen og maktbehovet deres. Ville ikke blokkert engang. Ville ignorert. Blokkerer du så reagerer du. Anonymkode: 9ea7c...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har så mange psykopater som vil snakke med meg, men jeg liker dem ikke. Hvordan få dem til å slutte å kontakte meg? Anonymkode: b78f1...47d Hva gjør deg så interessant for psykopater ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det eneste som fungerer er å ikke reagere, svare eller mate dem. Dette er folk som kun er ute etter reaksjoner fordi det er det som mater selvfølelsen og maktbehovet deres. Ville ikke blokkert engang. Ville ignorert. Blokkerer du så reagerer du. Anonymkode: 9ea7c...bb8 De ser vel ikke om man blokkerer. Bare blokker. Det har i hvertfall jeg gjort. Deilig å vite at de ikke kan kontakte meg mere. Anonymkode: dc06b...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Snok1 skrev (1 minutt siden): Hva gjør deg så interessant for psykopater ? Jeg har selv vært/er magnet for de. Underdanighet er sikkert en grunn. De liker folk uten egen vilje. En de kan tråkke på som ikke sier de i mot. Og bare blir uansett hva de finner på. Jeg er/har vært en god dørmatte. Går til psykolog og har begynt å gjøre livsendringer. Jeg er ikke ts. Anonymkode: dc06b...4b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Går til psykolog og har begynt å gjøre livsendringer. Jeg er ikke ts. Håper det beste for deg. Lykke til!😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har selv vært/er magnet for de. Underdanighet er sikkert en grunn. De liker folk uten egen vilje. En de kan tråkke på som ikke sier de i mot. Og bare blir uansett hva de finner på. Jeg er/har vært en god dørmatte. Går til psykolog og har begynt å gjøre livsendringer. Jeg er ikke ts. Anonymkode: dc06b...4b2 Høres paranoid ut. Hvor mange psykopater er det egentlig mulig å treffe på? Anonymkode: c0841...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres paranoid ut. Hvor mange psykopater er det egentlig mulig å treffe på? Anonymkode: c0841...845 Psykopater har en tendens til å se hvem som et lett offer. Hvorfor tror du det er så mange damer som stadig havner i forhold med drittsekker/psykopater? Anonymkode: 21750...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Høres paranoid ut. Hvor mange psykopater er det egentlig mulig å treffe på? Anonymkode: c0841...845 Foreldrene mine var og er psykopater. Og så blir jeg lett offer fordi de leter etter sånne som meg. De ser det på kroppsspråket mitt. Jeg ser ned. Sier lite. Føyelig. Jeg mangler grenser fordi jeg lærte som barn at grenser er farlige. Jeg er, eller var akkurat der de leter etter. Anonymkode: dc06b...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Høres paranoid ut. Hvor mange psykopater er det egentlig mulig å treffe på? Anonymkode: c0841...845 Narsissister og psykopater tiltrekkes empatiske mennesker. De er ofte mennesker med tunge traumer som ikke gjør dem istand til kontakt med eget følelsesliv. De manipulerer, gaslighter og projiserer dette på andre i den grad det er mulig. Når det blir stilt spørsmål ved deres integritet så er de unnvikende. De er utelukkende egoistiske i sine motiver i forhold til relasjoner til andre mennesker, og har kun empati med seg selv som oftest. Disse må ikke forveksles med mennesker som har unnvikende tilknytningsvansker eller mennesker som er relasjonsskadde. Forskjellen ligger i evnen til å endre seg og selvrefleksjon. Det er viktig å huske på. Så er man i stand til å danne sunne tilknytningsmønstre som feks til barn over tid, så er man hverken psykopat eller narsissist vil jeg påstå, så sant barnet har andre voksne personer de har trygge tilknytninger til, og er i stand til å danne sunne og trygge relasjonsbånd. Barn merker instinktivt hvem som vil dem godt. https://psykologisk.no/2023/03/det-narsissistiske-empatispillet/ https://psykopaten.info/2020/10/14/hvorfor-tiltrekkes-empatikere-og-narsissister-hverandre/ Anonymkode: be0d6...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå