Gå til innhold

Liker ikke at han ringer meg på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Samboer er langtidssykemeldt og er hjemme akkurat nå. Jeg vet at han er lei og jeg forstår det. Jeg begynner tidlig på jobb så det er han som får barna ut av huset om morgenen. Og tenåringen kan være litt sur. 

Og da ringer han meg og klager over at han er lei og sliten og bla bla bla. Jeg skjønner det godt, men hadde vært greit om han venter med å fortelle det til jeg kommer hjem. Han ødelegger arbeidsdagen min og humøret. 

Hvordan forklare dette på en fin måte? 

Anonymkode: cb555...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan foreslå for ham at heller at han ringer deg på jobb mens du er opptatt med ting der, kan dere heller snakke ut om dagen deres en halvtime når du er hjemme fra jobb, eller etter middag, eller et annet realistisk tidspunkt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke svar og si at du var/er opptatt

Anonymkode: ee279...074

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke svar, og så sender du melding en stund etterpå og sier at du ikke har tid til å snakke i telefon. 

Anonymkode: 4b84f...c2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samboer er langtidssykemeldt og er hjemme akkurat nå. Jeg vet at han er lei og jeg forstår det. Jeg begynner tidlig på jobb så det er han som får barna ut av huset om morgenen. Og tenåringen kan være litt sur. 

Og da ringer han meg og klager over at han er lei og sliten og bla bla bla. Jeg skjønner det godt, men hadde vært greit om han venter med å fortelle det til jeg kommer hjem. Han ødelegger arbeidsdagen min og humøret. 

"Jeg skjønner deg godt, men hadde vært greit om du venter med å fortelle det til jeg kommer hjem. Det ødelegger arbeidsdagen min og humøret."

Her har jeg tatt bare det du har skrevet og endret på mottaker - det er jo helt fint å bare forklare ham dette 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde droppet å ta telefonen. Får ringe han når arbeidsdagen er over og du er på veien hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...