Gå til innhold

Aldri vært i forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri vært i et forhold, og nå i slutten av 20-årene er jeg bekymret for at jeg aldri kommer til å møte noen.. That being said så har jeg vel ikke akkurat oppsøkt muligheter, har lite nettverk... Blir også redd av å lese hva menn mener og tenker om kvinner generelt på anonyme forum som dette...

Anonymkode: 9bc36...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke baser inntrykket av menn generelt på de mennene som er på KG.

Baser meningene på erfaringen av de mennene du allerede kjenner. 

Anonymkode: d49a8...830

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 14.12):

Jeg har aldri vært i et forhold, og nå i slutten av 20-årene er jeg bekymret for at jeg aldri kommer til å møte noen.. That being said så har jeg vel ikke akkurat oppsøkt muligheter, har lite nettverk... Blir også redd av å lese hva menn mener og tenker om kvinner generelt på anonyme forum som dette...

Ekspander  

Det kan jeg godt forstå, men du bør også huske på at det helt generelt - både for kvinner og menn - tross alt er de som er misfornøyde og frustrerte som roper høyest. De aller fleste både menn og kvinner er fine folk og har et helt normalt og ålreit syn på både eget og det motsatte kjønn. Det bare faller sjelden fornøyde folk naturlig å lage tråder om at de synes kjæresten er hyggelig og grei og ikke har noe spesielt de ønsker hverken å rope ut eller be om innspill på. Det er selvfølgelig ikke et representativt utvalg menn som først oppsøker et kvinneforum og deretter finner ut at de skal bruke anledningen til å spy ut en masse dritt om kvinner.

Ikke dermed sagt at man ikke skal bekymre seg for å møte på noen av de hatefulle, selvfølgelig. De finnes jo. Bare lett å tro at de utgjør en større andel enn de gjør, særlig når man selv beskriver at man aldri har vært i et forhold og har et begrenset nettverk og derfor baserer seg mye på det man ser på nett.

Anonymkode: 22e3c...f28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 14.17):

Ikke baser inntrykket av menn generelt på de mennene som er på KG.

Baser meningene på erfaringen av de mennene du allerede kjenner. 

Anonymkode: d49a8...830

Ekspander  

Det er jo måten kvinner omtaler menn på som er mest skremmende.

TS, et forhold er ikke et must i livet. Det er en innbilt sannhet.

Anonymkode: 373cb...fe9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Være singel er bedre enn å være i et dårlig forhold. Men et godt forhold gjør hverandre bedre. Problemet er å faktisk finne en partner som gjør deg bedre og som du gjør bedre. Da må vi møte andre mennesker.

Anonymkode: 4de73...6ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 14.12):

Ekspander  

Hva menn mener og tenker generelt betyr ingenting hvis du treffer en mann du trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du er fortsatt ung og har alle muligheter til å treffe en bra fyr. Ingen grunn til å bli stresset 🥰

Anonymkode: 6b660...ab7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen var 29 da vi traff hverandre, jeg var 32. Vi er hverandres første kjærester. Veldig glad jeg ventet til jeg fant en jeg fikk de riktige og store følelsene for, i stedet for å "ta til takke", selv om jeg datet og møtte mange fine menn i 20-årene (jeg forelsker meg så og si aldri). Det hadde ikke vært fair for verken dem eller meg. Så sa det pang, gitt 😊 

Mitt beste tips er å være oppsøkende og gi folk en sjanse. Senk skuldrene og ha det gøy. 

Anonymkode: d86ef...590

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...